אלוהים ישמור: הכוכבת החדשה של ליגת העל שרפה את הרשת

קטרינה רזניקובה | אינסטגרם

קטרינה רזניקובה מדגמנת ברחבי אירפה ובקרוב מאוד יכול להיות שנראה אותה ביציעי ארצנו, שם היא בטוח תגנוב את ההצגה ותסובב המון ראשים. לירון שרון עושה לכם היכרות עם עם בת זוגו של היפייפיה והארוסה הטרייה של אנטוניץ'

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה הוכיחה אתמול (שלישי) הרבה אופי כשחזרה מפיגור וסיימה בתיקו 2:2 מול בית"ר ירושלים שהתרחקה מהפלייאוף העליון. אמנם חמזה שיבלי, בהופעת הבכורה שלו במדי המלאבסים, הפך לגיבור של העולה החדשה שחילצה נקודה גדולה בטדי, אבל גם הרכש החדש האוסטרי שלה גרם למועדון להתעודד. אחרי ששיחק בגביע, הבלם ניקו אנטוניץ', במשחק הליגה הראשון שלו היה יציב ועזר להעלות את קבוצתו מעל הקו האדום.

בזמן שבמועדון ינסו להמשיך את המומנטום החיובי לקראת שבת כשיארחו את הפועל חיפה, אנחנו במדור החלטנו להתעכב על החצי השני של אנטוניץ', בת הזוג היפייפיה שלו קטרינה רזניקובה. הכדורגלן בן ה-32 הכיר את הפצצה האוסטרית דרך אפליקציית ההיכרויות של הסלבס המצליחה באירופה "ריה". היא מדגמנת ומדלגת בין מדינות באירופה, שם מככבת בשלל הפקות אופנה וקמפיינים, כשרק מילה אחת יכולה לתאר את היופי המיוחד שלה: מלאך.

רגע לפני שהזוג האוסטרי נחת בישראל הוא הספיק להתארס, כפי ששיתפה אשת הכדורגלן בחשבון הטיק טוק שלה. "החיים שלי מאז שפגשתי את החבר שלי" כתבה קטרינה והוסיפה: "אלוהים היקר, אשמח שכל אישה תמצא לעצמה גבר שיוקיר ויעריץ אותה, בדיוק כפי ששלי עושה כל יום מאז שהכרנו". ולא סתם קטרינה פירגנה לבלם שלה על גבי תמונה של טבעת יהלום נוצצת. באלבום התמונות, שיתפה רגעים אינטימיים מהחיים המשותפים שלהם וניתן לראות שאנטוניץ' גבר סופר רומנטי.

הוא מרבה לפנק את ארוסתו במחוות מקסימות, כמו להכין לה פרצופים מפירות וכריכים על הצלחת, לקנות לה סוכריות על מקל ולהשאיר לה פתקים רומנטיים בבית. חוץ מזה, הם גם אוהבים לשחק טניס יחד ומגדלים את מאפיה, כלבת האסקי שלהם. אז בזמן שהם נהנים מהתקופה הכי יפה שיש בזוגיות ומתכננים חתונה, אנחנו נקווה שהשהות במדינה שלנו תחייך אליהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי