אשתו של ליאו מסי שברה את הרשת עם קעקוע חדש

אנטונלה רוקוזו | אינסטגרם

אחרי שהמפגש בין בעלה לכריסטיאנו רונאלדו בוטל, אנטונלה גנבה את הפוקוס כשחשפה קעקוע 15 במספר, עם משמעות מיוחדת

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בכל העולם שבורי לב אחרי שהבינו שמפגש הפסגה בין שני האייקונים הכי גדולים בענף, כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי, לא ייצא לפועל. השניים היו אמורים להיפגש במסגרת משחק ידידות הערב (חמישי) בין אל נאסר של CR7 לבין אינטר מיאמי של הפרעוש, אך הפנומן הפורטוגלי יחמיץ את המשחק בשל מתיחה בשריר. בינתיים, אשתו של אלוף העולם הספיקה לנתץ את הרשת החברתית.

אתמול אנטונלה רוקוזו, אשתו ואהבת נעוריו של מסי, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים כמעט 40 מיליון איש סטורי בו היא מורחת שמן על רגלה, אז נחשף הקעקוע החדש שלה. אשת הכדורגלן המפורסמת ידועה בתור חובבת קעקועים מושבעת, ובניגוד לבעלה שכבר מזמן הספיק לספור, יש לה כבר 15 קעקועים ולכל אחד משמעות שונה. הכתר על הזרוע מזכיר לה שהיא אישה חזקה, הפרפר החדש שעשתה בשנה שעברה מסמל את חופש הביטוי, והכי משמעותיים עבורה הם כמובן הקעקועים עם שמות ילדיהם: טיאגו, מתאו וסירו.

כעת, אנטונלה חשפה אחד חדש שמעולם לא נראה לפני: מדובר בקעקוע עם עיצוב של חמישה פרחי תלתן על רגלה, כפי שפורסם ב"מארקה" הספרדי. הפרח הזה מייצג את הדואליות של הטבע האנושי, שבו הפראי והפרימיטיבי משתלב עם הרך והפגיע. אבל עבורה חמשת התלתנים מסמלים את חמשת בני משפחת מסי, שלושת הילדים, בעלה המוכשר והיא – שכולם יוצאים מאותו השורש, וכמו בחיים, הם יחידה אחת, משפחה חזקה ומאוחדת. אז כמה כאלו כבר רצו לעשות קעקוע זהה לזה של הארגנטינאית? כנראה שהרבה.

משמעות חזקה. הקעקוע החדש של אנטונלה | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי