בת הזוג של רותם חטואל חושפת את סוד הקסם שלו

play
נועה בוזגלו עם רותם חטואל | אינסטגרם
פיירו הורחק, ספר ולופס הובילו את באר שבע ל-1:2 על מכבי חיפה 06:28

הקמע, הזוגיות והדמות המשמעותית בחייו של כוכב הפועל באר שבע: נועה בוזגלו עם הפרטים שלא ידעתם על הסקורר

(גודל טקסט)

עם תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפועל באר שבע היא הקבוצה הכי רותחת בכדורגל הישראלי בתקופה של טמפרטורות מקפיאות. האדומים מרשימים כבר תקופה ארוכה, אבל הניצחון אתמול על מכבי חיפה הוא ללא ספק בגדר הצהרת כוונות ואחרי פתיחת עונה גרועה – שמי בכלל זוכר – בדרום מאושרים. ה"אס" של באר שבע, רותם חטואל, רשם כבר שמונה שערים מאז חזר בחודש שעבר והוא ממשיך להרשים את כולם, כולל את האהובה שלו נועה בוזגלו.

בת ה-22, שעשתה בדיוק כמו הכדורגלן את המעבר מחצור הגלילית לבאר שבע, סיפרה על התחושה לראות את החבר שלה מבקיע בלי סוף: "גאווה וסיפוק שאין לתאר, אני יודעת כמה הוא עבד קשה להגיע לזה לאחר הפציעה וכמה המצב דיכא אותו, אבל עם זאת הוא לא ויתר לעצמו", סיפרה נועה שמגיעה לעודד את חטואל בכל משחק יחד עם אחיותיו אדם ויובל.

יש משהו קבוע שאת עושה בשביל המזל הטוב?
"הנוכחות שלי במשחקים מאוד חשובה לרותם ובנוסף גם לי, מאוד חשוב לי להיות איתו ברגעים החשובים בחייו. התבשילים שלי לאחרונה כנראה מביאים את המזל (צוחקת), תהילים שאני נוהגת לומר לפני משחק והתפילות של סבתא של רותם".

נועה בוזגלו | אינסטגרם

מה לדעתך הסוד שלו לכמות השערים מאז שחזר למגרשים?
"החיבור לה'. אפשר לראות על המגרש את רגעי ההודיה של רותם לקב"ה וכמובן לפני כל משחק דיבור עם ה', תפילות ואמונה, הרצון העז להוכיח ולהצליח והכישרון שאי אפשר לפספס".

איך זה להיות בת הזוג שלו?
"בשבילי הוא אותו רותם עם הלב הכי ענק שהכרתי אי שם בגיל 16, ואין ספק שהיום עם ההצלחה זה מרגש פי כמה לראות את כמות האהבה והערצה אליו מהאוהדים המדהימים".

ספרי לי משהו אחד שאנחנו לא יודעים על רותם.
"המשפחה שלו היא החיים שלו, אבא שלו הוא דמות להערצה בשבילו. אבא של רותם דמות מאוד דומיננטית בחייו, עשה הכל כדי שיצליח ולרותם מאוד חשוב להוכיח לו שהייתה שווה הדרך הארוכה כדי להגיע לרגעים האלו. הסיפוק שלו זה שאבא שלו יהיה גאה בו".

סטורי של נועה בוזגלו, בת הזוג של רותם חטואל | אינסטגרם
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי