בגלל הטורקים: הקמפיין שאיבד שגיב יחזקאל

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל | ברני ארדוב

בעקבות ההליך המשפטי בו הוא מצוי עם אנטליאספור, הכדורגלן ביטל את השתתפותו בצילומים למותג Panta Rei, אבל שלושת הדוגמנים דאגו לשחזר את המחווה שלו למען החטופים

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב תצליח לצרף את שגיא יחזקאל רגע לפני סיומו של חלון ההעברות ביום שלישי? קיימת התקדמות במגעים בין שחקן הכנף לאנטליאספור באשר לשחרור שלו מהקבוצה הטורקית. בסוף השבוע האחרון נעשו שיחות בין הצדדים וכולנו מצפים לשמוע האם יזכה ללבוש את המדים הצהובים-כחולים. אז אמנם את מכבי יחזקאל אולי ירוויח העונה, אבל לא תאמינו מה הוא נאלץ להפסיד.

בעקבות ההליך המשפטי בו הוא מצוי, הכדורגלן בן ה-28 ביטל את השתתפותו בקמפיין לקולקציית הגברים של מותג בגדי הספורט Panta Rei , אותו היה אמור להוביל. במקומו נבחרו הנינג'ה הצעיר והמבטיח שניאור שמח, הג'ודוקא טל פליקר שנערך בימים אלו למשחקים האולימפיים בפריז ופיינליסט האח הגדול שחזר ממילואים היישר לתוך הכנות לחתונתו הקרובה, שחף רז.

למרות מזג האוויר הסוער בחוץ, השלישייה דיגמנה את קולקציית הקיץ הגברית של המותג ביום צילום שגרם לכולם להזיע. הכדורגלן היה אמור לקחת חלק בצילומים, אך מפאת ההליך המשפטי המתנהל בימים אלו מול קבוצתו בטורקיה, הוחלט שלא ייקח חלק ולא ייחשף עוד בשלב זה לתקשורת.

זה לא מנע משמח, פליקר ורז לקחת חלק, בדומה ליחזקאל, במאבק ההסברתי להשבת החטופים. יחד הם שחזרו את המחווה האמיצה של יחזקאל, שגרמה לסיום דרכו בטורקיה, והצטלמו עם התחבושת הלבנה והכיתוב: "121 ימים, 7.10".

בחוץ קר, בצילומים היה לוהט | בן דיאמנט
כמו יחזקאל. המחווה של שלושת הדוגמנים | בן דיאמנט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי