רגע לפני משחק העונה: הכישרון החבוי של כוכב מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה מכבדים את זכר הנופלים | מאור אלקסלסי

הסטורי של אשתו נטע אלחמיסטר חשף: הקריירה המקבילה שבלם הירוקים רמי גרשון יכול לשקול. "פנו אליו בפרטי", כתבה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה משתוקקת כבר לעלות על כר הדשא באצטדיון סמי עופר, שם תארח את מכבי תל אביב הערב (שני) למשחק העונה השני שאליו כל הכדורגל הישראלי יישא עיניים. כולם בכרמל מבינים את משמעות המשחק ויעשו הכל כדי לא לאפשר ליריבה לפתוח פער של שבע נקודות רמי גרשון אמנם לא צפוי לפתוח ב-11 של מסאי דגו, אבל הוא ללא ספק אחד מעמודי התווך של הירוקים וימתין להזדמנות שלו מהספסל במידת הצורך.

עד שזה יקרה, נספר לכם שחוץ מללהטט על כר הדשא ולהיות אלוף בתזונה בספורט, מסתבר לבלם בן ה-35 יש כישרון חבוי חדש. לפי הפרסומים בסטורי של החצי השני שלו, אשתו נטע אלחמיסטר, גרשון יכול לשקול קריירה נוספת כיועץ שינה לתינוקות. אשת העסקים המצליחה פרסמה בפני 1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם רגע אישי, בו הכדורגלן שלה מרדים את בנם בן השלושה חודשים, אל ים.

"להרדמות, תפנו אליו בפרטי", כתבה הדוגמנית בת ה-29 על גבי סרטון בו גרשון מרדים את יורש העצר על כסא נדנדה. הכדורגלן כמובן זרם, שיתף אצלו והוסיף בהומור: "לשואלים, שיר ההרדמה הוא טימון ופומבה מארחים את סימבה – אקונה מטטה". אז לכל ההורים הצעירים כאן, קחו טיפ מאחד שיודע וכנראה גדל כמו כולנו על הקלאסיקה של דיסני, "מלך האריות". המדור בטוח שזה שיר טוב לנגן גם בחדר ההלבשה הירוק לפני משחק.

סטורי של נטע אלחמיסטר, רמי גרשון מרדים את בנם | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי