כוכב הכדורגל שלח לה תמונות גסות – והיא ביקשה לשכב עם כל הקבוצה

אגלנטין אגילר | אינסטגרם

"לכבוד" הפרישה של מרואן פלאיני, האקסית החליטה להזכיר את תמונות העירום שהוא היה שולח לה: "לא לקחתי את זה קשה, הכוונה שלי הייתה בכלל לשכב עם קבוצה שלמה"

(גודל טקסט)

מרואן פלאיני, האיש והאפרו, ייזכר בעיקר כקשר שב-2008 נמכר לאברטון האנגלית תמורת 15 מיליון ליש"ט וקבע בכך סכום שיא עבור כדורגלן בלגי, וגם שיא מועדון באברטון. לאחר מכן הוא כיכב בשורות מנצ'סטר יונייטד, ועד לסוף השבוע האחרון, כשהוא בן 36, שיחק בשנדונג הסינית. בשבת האחרונה כוכב הפרמיירליג לשעבר הודיע שהוא פורש ממשחק פעיל, ומישהי מהעבר שלו החליטה להזכיר לכולם את מעלליו.

הדוגמנית אגלנטין אגילר נותרה שבורת לב אי שם בשנת 2015, לאחר שפלאיני נפרד ממנה, והיא החליטה להזכיר לעוקבים שלה באינסטגרם את התמונות שהוא כביכול שלח לה באותה תקופה. הם יצאו כחודשיים ואז היא נאלצה לחזור ללוס אנג'לס, שם התגוררה, ובאותה הימים הוא הרבה לשלוח לה "תמונות של האיבר שלו", כפי שהיא סיפרה לעוקבים, ושהיא פחות אהבה את המחווה של הכדורגלן עם התסרוקת המשוגעת.

כשהתראיינה באותה שנה ל"סאן" הבריטי בהמשך לפרידה, היא סיפרה שלא הבינה מדוע הוא בכלל שלח לה תמונות כאלו: "זה היה מאוד לא מכבד. הוא כל הזמן ביקש שאשלח לו תמונה של הישבן שלי כי הוא אוהב ישבנים גדולים וזה הדליק אותו", שיתפה את הצהובון והודתה שלמרות שפלאיני החליט לסיים את הקשר ביניהם, היא לא נשארה חייבת. "אמרתי לו שהוא מתנהג כמו אידיוט, אבל לא לקחתי את זה קשה. הכוונה שלי הייתה בכלל לשכב עם קבוצת כדורגל שלמה". היום, אגב, היא תפוסה חזק ובהיריון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי