ללא חזייה: הכדורגלנית הטובה בעולם היממה את כולם

אלישה להמן | אינסט

אלישה להמן הגיעה לשפוט בטורניר קטרגל עם חולצה שלא השאירה הרבה מקום לדמיון. באנגליה נדהמו, בן הזוג הכדורגלן התלהב: "אני הכי בר מזל בעולם"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על שחקנית הכדורגל המפורסמת והלוהטת ביותר בעולם, אלישיה להמן, הייתה בדיוק לפני חודש כשחגגה את יום הולדתה ה-25. החלוצה השוויצרית הודיעה קבל עם ואינסטגרם שהיא חזרה לאקס שגרם לה לעשות את המעבר מנשים לגברים, קשרה הברזילאי של אסטון וילה, דוגלאס לואיז. עכשיו, היא החליטה שזה זמן מצויין שוב לככב בכותרות והפעם היא עשתה את זה ללא חזייה.

כמובן שהאאוטפיט שלהמן בחרה ללבוש משך את תשומת ליבם של מיליוני הצופים כשהגיעה לשפוט במשחק קטרגל באנגליה, כשהיא לובשת חולצת בטן קטנטנה, צמודה וחצי שקופה, המבליטה את העובדה שהיא בחרה לוותר על חזייה. באנגליה התמוגגו מהמראה שלה והתגובות לא איחרו להגיע- ב"סאן" הבריטי הכתירו אותה כ"כדורגלנית האלוהית" וקראו לה להוציא לוח שנה בטענה שהוא יימכר בכמויות.

אחד המפרגנים הראשיים לתמונה ששיתפה החלוצה מהאירוע, הוא כמובן בן זוגה הברזילאי שכתב לה: "כמה את יפה אני הדבר הבר מזל ביותר בעולם". להמן מתקרבת בצעדי ענק אל עבר 17 מיליון עוקבים באינסטגרם וחוץ מהקריירה המצליחה שלה במגרשים, היא הפכה לאחת הנשים המפורסמות והמשפיעות ביותר בממלכה הבריטית, וזה בא לידי ביטוי גם בחשבון הבנק שלה, שרק מקמפיינים מסחריים היא הכניסה השנה למעלה מ-14 מיליון ליש"ט.

עוד באותו נושא: אלישה להמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי