מירן בוזגלו: "הוא רק היה מסתכל והייתי אומרת 'מה אתה מסתכל עליה??'"

מירן בוזגלו | אינסטגרם

העונה החדשה של התוכנית המצליחה 'הבוזגלוס' עולה לאוויר ורגע לפני שזה קורה, קיבלנו הצצה לקטע מפרק הפתיחה - שאותו יראה הזוג בבית ביחד עם חיילים לוחמים מיחידה מובחרת שאותם יארחו

(גודל טקסט)

בשורות טובות מגיעות מגזרת המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי. משפחת בוזגלו משיקה הערב עונה שמינית לתוכנית הריאליטי המשפחתית. 'הבוזגלוס' תעלה הערב (שלישי) ב-Yes באיחור קל בעקבות המלחמה ולמעריצים יש סיבה טובה לחייך כי העונה הזאת מגיעה בטיימינג מושלם. את ההקרנה של הפרק הראשון יעשו כדורגלן העבר מאור בוזגלו ואשתו מירן בביתם, יחד עם לוחמים מאחת היחידות המובחרות של צה"ל.

עד שיגיע הרגע בו כולם יצפו יחד ביעקב, חני, מאור, מירן, אוהד, מריה, אסי, עדי, אלמוג ונטליה, הפרשן וה-DJ של המשפחה פינק את חצי מיליון העוקבים שלו בטיזר קטן מהעונה החדשה. בקטע ששיתף בוזגלו, הוא והחצי היפה שלו מצטלמים לפרסומת של מותג האופנה 'רנואר' ביחד עם סוללת הפרזנטורים שהם חלק ממנה. בפרסומת, השניים עומדים בפקק תנועה בדרך לארוחת חג. מאור פונה למירן ואומר לה: "דווקא לא רע להיתקע בפקק, אה?

צפו במאור ומירן בוזגלו תקועים בפקק, קטע מתוך העונה החדשה

"עם עומר (נודלמן) ויעל (שלביה), יופי של פקק", אמר מאור לאשתו המחויכת על הדוגמניות שהצטלמו איתם למותג. "מירן של פעם, הוא רק היה מסתכל והייתי אומרת לו 'מה אתה מסתכל עליה? מה אתה עושה?'", השיבה אשת הכדורגלן לבעלה שהוסיף "הייתי שם את הסד של התאונות דרכים".

מירן צחקה ולקחה הכל בהומור והבהירה: "כדי שלא יוכל להסתכל ימינה ושמאלה. היום אני יותר שלמה עם עצמי וזה פחות מעניין אותי, למה אני צריכה להיות ככה בלחץ עליו?". מאור הסכים עם אשתו וסיכם: "נכון, היום אני בלחץ עלייך. תיזהרי".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי