שוב הם ביחד: האישה שהליגיונר הבכיר לא מצליח בלעדיה

בר רשתי | אינסטגרם

בפעם השלישית, אחד מכוכבי נבחרת ישראל ובת הזוג חזרו אחד לזרועותיה של השנייה. הפעם זה יהיה עד לחתונה? תמונות בשמלת כלה כבר יש

(גודל טקסט)

בשורות טובות מגיעות אלינו מעבר לים. כוכבה הישראלי של סלטיק הסקוטית ליאל עבדה ובת הזוג שלו בר רשתי, חזרו אחד לזרועותיה של השנייה בפעם השלישית. רק לפני שלושה חודשים השניים נפרדו וכולם סביבם היו בטוחים שזה סופי, אבל הנה האהבה בסופו של דבר מוכיחה לכולנו שהיא חזקה יותר מהכל, ואנחנו במדור מבסוטים.

התמונות המשותפות של הזוג הצעיר חזרו לפיד בחשבונות האינסטגרם ואשת הכדורגלן אישרה שאכן חזרו בתקווה שהפעם הזאת זה יהיה עד לחתונה. לאחרונה בר דיגמנה שמלות כלה והחלוץ בן ה-22 שקיבל הצצה לאיך האישה שלו תראה בלבן, התמוגג מהיופי שלה – איך לא. עבדה כתב: "אהבת חיי כמה את יפה" על גבי התמונה של בר לבושה בשמלת כלה ואפשר כבר לדמיין איך הם ייראו תחת חופה וקידושין.

המשמעות היא שהיפייפיה בת ה-23 תחזור לחיות על הקו של סקוטלנד-ישראל, ותחזור לעודד את הכדורגלן שלה מהיציע בסלטיק פארק. אז אמנם מדובר בזוג צעיר, אבל אתם יודעים איך זה בכדורגל, אוהבים להתחתן מוקדם ולהיות הורים צעירים ככה שנראה לנו שהשניים האלו בדרך לשם בדיוק. שיהיה בשעה טובה!

שמלת הכלה כבר מוכן. בר רשתי והתגובה של עבדה | אינסטגרם
ליאל עבדה, בר רשתי | אינסטגרם
ליאל עבדה, בר רשתי | אינסטגרם
ליאל עבדה, בר רשתי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי