כוכב ריאל מדריד זרק אותה, אבל היא מצאה כדורגלן אחר‎

קרולין לימה, דוגמנית ברזילאית | אינסטגרם

קרולינה לימה פורחת מקצועית ומספר העוקבים שלה הגיע כבר ל-5.5 מיליון. עכשיו היא גם חוזרת לפרשן כדורגל וחושפת רשמית זוגיות פוטוגנית שבוודאי גורמת לאדר מיליטאו לאכול את הכובע

(גודל טקסט)

אדר מיליטאו, שומע? אמנם זרקת את האקסית שלך בזמן שהיא הייתה בהריון עם הבת שלך, אבל היא כבר מה זה התקדמה הלאה בחייה! למקרה ששכחתם, בקיץ שעבר נפרד בלם ריאל מדריד מהמשפיענית והדוגמנית הברזילאית קרולין לימה, כשהיא הייתה בסוף חודש שמיני בהריון עם בתם הבכורה. הפרשייה הזאת גרמה לרעידת אדמה בברזיל והביקורות כלפי הכדורגלן היו קשות.

כעת, הפצצה הלוהטת התגברה על הפגיעה ואפילו שומרת עם מיליטאו על קשר "הגון ומכבד" כפי שכתבה למיליוני העוקבים שלה ברשתות החברתיות, למען הבת שלהם, ססיליה. בזמן שהיא פורחת מקצועית והעוקבים שלה רק הולכים וגדלים עם 5.5 מיליון נכון לרגע זה, לימה הכירה כדורגלן חדש, ליאו פריירה בן ה-28, בלמה של פלמנגו מצמרת הליגה הברזילאית. 

מהבלם של ריאל לבלם של פלמנגו, קרולין חזרה לככב ביציעים ולפרשן כדורגל לעוקבים שלה כפי שהיא נהגה לעשות במשך כמעט שנתיים במשחקים של הבלאנקוס. אתמול (רביעי) היא החליטה לעשות את זה רשמי ושיתפה פוסט עם שלל תמונות זוגיות פוטוגניות של השניים וכתבה: "לפני שקיבלת אותי, כבר צירפתי אותך לחיים שלי בברזיל". באופן מתבקש, רוב התגובות הופנו כלפי מיליטאו, שזה הזמן שלו לאכול את הכובע. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי