הכוכב הכי גדול באנגליה נתפס בצעד לא שגרתי בכלל

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי | אינסטגרם

ארלינג הולאנד, שחזר לאחרונה מפציעה ומחפש שער ראשון ב-2024, לא נותן לשום דבר להפריע לו. עובדה, מרוב אהבה לבת הזוג, לחלוץ מנצ'סטר סיטי בכלל לא אכפת מה קורה סביבו כשהוא יוצא לרחוב

(גודל טקסט)

הנה דבר שלא רואים כל יום: הכוכב הכי גדול בפרמיירליג, ארלינג הולאנד, עצר עם רכב היוקרה שלו לתדלק בתחנת דלק ונתפס בעדשת מצלמות הפפרצי. אמנם הוא לדעתם של רבים היה צריך לזכות בשחקן השנה של פיפ"א והפסיד את התואר לליאו מסי, אבל הוא זכה בגדול מחוץ לכר הדשא. הכוכב הנורווגי של פפ גווארדיולה נראה כל כך מאוהב באיזבל ג'והנסון, בת הזוג שלו, שזה לא הפריע לו לעצור ולתדלק את הרולס רויס שלו.

כוכב בסדר גודל שלו, עם קרוב ל-40 מיליון עוקבים באינסטגרם, לא יכול בדרך כלל לעשות פעולות שגרתיות כמו ללכת למכולת, לתדלק או לטייל בקניון מבלי שהמון יעוט עליו ויבקש להצטלם. הוא בכל זאת עשה את זה, ובאנגליה טוענים שהוא כל כך מאוהב, שלא אכפת לו בכלל מה קורה סביבו. ב'סאן' כתבו: "בשיער פזור עם חיוך שלא יורד לו מהפנים, הכוכב בן ה-23 מתכנן כבר מתי לכרוע ברך ולהציע לבת הזוג שלו שצעירה ממנו בארבע שנים".

בזמן שהוא תדלק את רכב היוקרה שלו ששווה 300 אלף ליש"ט, איזבל בת הזוג שלו דאגה להצחיק אותו ולחשה לו באוזן דברים שגרמו לו להתפקע מצחוק, כפי שהתמונות מסגירות. השבוע הולאנד חזר למגרשים ואף בישל אחרי פציעה ארוכה בניצחון של סיטי על ברנטפורד 1:3, והוא יקווה לקחת אליפות נוספת ואפילו מעבר לכך אחרי הטרבל בעונה שעברה – ואולי אפילו יזכה בה בסטטוס חדש: מאורס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי