אשת הכדורגלן הותקפה: "השדיים הענקיים שלה פתחו לה את כל הדלתות"‎

דילטה לאוטה | אינסטגרם

לא כולם פרגנו לתמונה הפרובוקטיבית שהעלתה הכתבת הכי מפורסמת באיטליה, שמאורסת לשוער ניוקאסל: "בלי זה, אף אחד לא היה מסתכל לכיוון שלה". מנגד, היה גם מי שהגן עליה

(גודל טקסט)

הרשתות החברתיות באיטליה סוערות בעקבות תמונה ששיתפה מגישת הכדורגל הכי מפורסמת בארץ המגף, דילטה לאוטה. הפצצה בת ה-32, שבנתה את הקריירה שלה בזכות סיקור משחקי הסרייה A, שיתפה את 9 מיליון העוקבים שלה בתמונה סקסית במיוחד שעוררה מאות אלפי תגובות – ובעיקר וויכוח אחד גדול בין המעריצים.

במסגרת העבודה שלה בתחנת הרדיו 105, הוזמנה מגישת הספורט לפסטיבל המוזיקה "סנרמו" שממנו העלתה תמונה בשמלה צמודה ונוצצת שמבליטה את קימוריה. זוגתו של לוריס קאריוס, שוערה של ניוקאסל מהפרמיירליג, הותקפה על ידי מספר עוקבים שקבעו: "השדיים הענקיים שלה פתחו לה את כל הדלתות, בלי זה היא לא הייתה מפורסמת ואף אחד לא היה מסתכל לכיוון שלה".

ההערה הבוטה גרמה לשרשור של אלפי עוקבים, שחלקם הסכימו, אך רובם הגנו עליה ואמרו: "לדילטה יש כישרון, היא חכמה וחריפה וזאת הסיבה שהיא מצליחה, לא הנראות שלה, זה רק אקסטרה. חבורת שוביניסטים דוחים", כתבה אחת המעריצות הוותיקות של לאוטה וגוננה עליה בחירוף נפש. המגישה כמובן שלא התרגשה מהתגובה, ובביטחון מלא ממשיכה לשתף כל דבר שרק מתחשק לה. רק נזכיר שבשבוע שעבר שיתפה את העוקבים שהיא וקאריוס מאורסים, אחרי שהציע לה כבר לפני מספר חודשים כשעוד הייתה בהיריון עם בתם, ועד כה שמרו על כך בסוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי