כוכב ה-WWE לשעבר נעצר בחשד שירה למוות באשתו

play
בילי ג'ק | אתר רשמי, מתוך יוטיוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2 05:00

השוטרים פשטו על ביתו של בילי ג'ק היינס בעקבות דיווח על ירי ומצאו גופה של אישה, ככל הנראה אשתו. כעבור שעתיים הוא נעצר: "היא סבלה מדמנציה"

(גודל טקסט)

כוכב ה-WWE לשעבר והמתאבק בילי ג'ק היינס נעצר על ידי המשטרה אחרי שגופה של אישה, ככל הנראה אשתו, נמצאה כשהיא ירויה בתוך האחוזה שלו. השוטרים בפורטלנד קיבלו קריאה בעקבות דיווחים של שכנים ששמעו ירי בבית בסביבות 10 בבוקר אמש (שישי).

השוטרים הגיעו לאחוזה של בילי ג'ק, שנעצר כשעתיים לאחר מכן על פי הדיווחים. השוטרים ערכו חיפוש ומצאו גופה של אישה, כנראה של אשתו שהיתה ללא רוח חיים כשהם הגיעו. השוטרים לא ציינו את שמו של החשוד, אבל העיתונאי ג'ים ואלי וחובב ההיאבקות אישר שמדובר בהיינס.

אחד השכנים של ג'ק העיד שהוא היה נוהג לספר סיפורים ממזרן ההיאבקות: "הוא סיפר לי כל מיני סיפורים על ההיאבקות של פעם ואני אמרתי לו שהייתי צופה בו. יצאתי להליכה ואז ראיתי שוטרים בבית שלו".

בריליאן מאתיו, שכנה נוספת של הזוג, סיפרה שהיא נהגה לטפל מדי פעם באישה שסבלה מדמנציה: "הייתי די קרובה לשניהם ואהבתי אותם מאוד". ג'ק היינס לא זכור לחובבי ההיאבקות הצעירים משום שהוא התאבק בין השנים 1986 ל-1988. אגב, על פי השמועות הוא פוטר מהענף אחרי שסירב להפסיד בתחרות שנערכה בעיר הולדתו פורטלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי