"לא פשוט": בת הזוג של סולומון מדברת על הקושי

דנה וושצינה | אינסטגרם

דנה וושצינה שיתפה את עוקביה באינסטגרם: הוויתורים לטובת הקריירה התובענית של כדורגלן טוטנהאם, ההחלמה שלו מהפציעה והתכנית שירדה מהפרק

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון התייחס מאמן טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו למצבו של מנור סולומון, הכוכב הישראלי שחזרתו מהפציעה בברך מתעכבת, והבהיר: "הוא ייעדר מהמגרשים עוד שבועיים או שלושה לפחות". המאמן הוסיף שסולומון "עבר הליך רפואי נוסף בברך ביום שני", ולאחר הדברים האלו, בת הזוג של הכדורגלן, דנה וושצינה, החליטה לשפוך אור ולחשוף את האמת על מצבו.

דנה בת ה-23 שיתפה את עשרות אלפי העוקבים שלה, שהתעניינו בשלומו של מנור, וכתבה אתמול (שבת): "מנור באמת עובד הכי קשה בעולם בשביל לחזור לשחק. היה לו עיכוב קטן אבל מאמינים שעכשיו הכל נפתר ובעזרת השם הוא יחזור במהרה. מאמינה שאתם מתארים לעצמכם כמו הוא מתגעגע לשחק. לא יכולים לחכות כבר". עוד לפני התשובה של דנה, גם סולומון בעצמו שיתף סטורי בשישי האחרון עם תמונה על המגרש והביע את הגעגוע שלו לחזור למקום האהוב עליו מכל.

לא פחות מעניין היה לקרוא את תשובתה של החצי השני של הליגיונר, כשנשאלה האם היא מרגישה שהיא מגשימה את עצמה: "מרגישה שיש לי דרך ארוכה עד שארגיש שאני מגשימה את עצמי, אבל כל דבר בזמנו. אם אני מסתכלת על השנים האחרונות, יש הרבה דברים שאני גאה בעצמי על איך שהתמודדתי ועל הדברים שעשיתי. להיות לצד בן זוג עם קריירה כל כך תובענית זה לא פשוט כמו שזה נראה, אבל בכל דבר יש יתרונות וחסרונות".

סטורי של דנה וושצינה | אינסטגרם
סטורי של דנה וושצינה | אינסטגרם

דנה הוסיפה: "אני עושה ויתורים מסוימים כדי להיות לצד מנור ולפעמים יש להם השפעות, ואני שלמה עם זה לגמרי, גם אם לפעמים קשה לי. אמשיך לעבוד קשה בשביל להרגיש שאני מגשימה את עצמי". למקרה שהתגעגעתם לתוכנית שלה, "בסלון של סולומון", דנה עידכנה שעונה חדשה לא צפויה לעלות: "תוכנית חדשה לא תהיה, היה משהו מעניין על הפרק שבסוף לא קורה. אבל הכל לטובה. אתחיל שוב לשתף כאן ולחשוף קצת יותר אחרי תקופה שפחות הייתי על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי