עשתה סוף לסכסוך: קורל סימנוביץ' פייסה בין נטע אלחמיסטר לחברה טובה

קורל סימנוביץ' עם נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

אחרי תקופה ארוכה של נתק, אשתו של סרג'י רוברטו הובילה לאיחוד בין זוגתו של רמי גרשון לדוגמנית מפורסמת, ולא שכחה לקחת קרדיט: "מהלך שלי. חזרנו!"

(גודל טקסט)

בשורות כאלו לא מתקבלות כל יום. זוכרים את הימים ששתי נשות הכדורגלנים המפורסמות בישראל – נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ' – הרכיבו שלישיית מחץ ביחד עם הדוגמנית בר זומר? למקרה ששכחתם, נזכיר ששלוש היפות היו מיוצגות אצל הסוכן שי אביטל עד לרגע בו הוגשו נגדו תביעות בגין עבירות מין שביצע בנשים רבות ופרצופו האמיתי נחשף בתוכנית של חיים אתגר. מאותו הרגע, משהו בחברות בין אלחמיסטר וזומר, שהיו כאמור קרובות מאד, השתבש.

הסטוריז המשותפים עם פרגונים ותמונות כבר לא עלו כפי שהתגרלנו לראות, בר וקורל היו תמיד נפגשות עם נטע כשאשתו של סרג'י רוברטו הייתה מגיעה לביקורים בארץ הקודש. גם בחתונה של נטע ורמי גרשון, הן ליוו אותה לאורך כל הדרך והיו איתה במסיבת הרווקות ובכל אירועי המעגל המצומצם של האנשים שהכי קרובים אליה. ביום שישי האחרון, אחרי תקופה ארוכה של נתק בין השתיים, נטע ובר נפגשו יחד עם הבעלים, רמי ואביב כהן, והתינוקות שלהם אל ים ומילה. נטע תיעדה את הרגע, פרסמה את התמונה אצלה בסטורי בפני 1.7 מיליון העוקבים שלה, וכתבה: "מי היה מאמין שניפגש ונדבר רק על ילדים. יאללה, מזל שבסלפי לא שומעים כלום".

מי שלקחה אחריות על האיחוד המרגש הייתה כמובן הצלע השלישית, קורל, שפרסמה צילום מסך מהתכתבות בקבוצת הוואטסאפ שלהן, ששמה "השלישייה", והבהירה למקרה שזה לא היה מובן: "חזרנו!!! מהלך שלי. כמה התגעגעתי לשלישייה הזאת". אז קורל עזרה לאחד שוב בין נטע ובר, ואנחנו לגמרי מבסוטים על הצעד.

המפגש ששם סוף לנתק | אינסטגרם, צילום מסך
התפייסו. בר ונטע | אינסטגרם
קורל חגגה את האיחוד בסטורי | אינסטגרם, צילום מסך
"השלישייה" חזרה | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי