ישר לקטלוג: בת הזוג של רותם חטואל שברה את הרשת עם הופעה לוהטת

נועה בוזגלו | אינסטגרם

השמלה הלא הגיונית לא השאירה הרבה מקום לדמיון, אבל גרמה לנו לדמיין את נועה בוזגלו היפהפייה צועדת על שטיח אדום בדרך לטקס האוסקר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תקווה לצבור הערב (ראשון) שלוש נקודות נוספות כשתארח את מכבי נתניה למפגש חם במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. ואם כבר בחום עסקינן, נועה בוזגלו, בת הזוג של מכונת השערים של באר שבע, רותם חטואל ריסקה את הרשת החברתית בסוף השבוע האחרון עם הופעה לא הגיונית.

נועה, זוגתו הפצצה של החלוץ בן ה-25, לבשה שמלה שלגמרי גרמה לנו לדמיין אותה צועדת על השטיח האדום בדרך לטקס פרסי האוסקר. השמלה לא השאירה הרבה מקום לדמיון, עם שסע עמוק ומחשוף צד סקסי במיוחד. בקיצור, התמונות מדברות בעד עצמן. לחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים אלפים, העלתה אשת הכדורגלן סשן תמונות משגעות עם חטואל שהתפעל גם הוא מהיופי שלה.

התגובות המפרגנות לא איחרו לבוא ורבים קבעו שמדובר בזוג "לקטלוג" – אנחנו במדור מסכימים. כזכור, נועה התראיינה לספורט1 וסיפרה לפני זמן קצר על ההצלחה של חטואל אל מול השער: "הנוכחות שלי במשחקים מאוד חשובה לרותם ובנוסף גם לי , מאוד חשוב לי להיות איתו ברגעים החשובים בחייו. התבשילים שלי לאחרונה כנראה מביאים את המזל (צוחקת), תהילים שאני נוהגת לומר לפני משחק והתפילות של סבתא של רותם".

על סוד הקסם של האס הבאר שבעי לקצב ההבקעה מאז שחזר למגרשים אמרה: "החיבור לה'. אפשר לראות על המגרש את רגעי ההודיה של רותם לקב"ה, וכמובן לפני כל משחק דיבור עם ה' תפילות ואמונה, הרצון העז להוכיח ולהצליח והכישרון שאי אפשר לפספס".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי