חדרו לפרטיות של בת הזוג של רונאלדו והורשעו בבית המשפט‎

ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

ג'ורג'ינה רודריגס ואחיותיה לא הסכימו לשמש כקורבן, ניצחו במאבק משפטי וישלשלו לכיסן סכום משמעותי בעקבות מספר תביעות שהגישו. כל הפרטים

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של הפנומן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, תמיד דואגת לככב בכותרות. לא במקרה היא אשת הכדורגלן הכי מפורסמת בעולם כיום, לאור היותה דוגמנית, כוכבת תוכנית הדוקו ריאליטי על חייה בנטפליקס, אשת עסקים, משפיענית, רקדנית ואמא. עם כל העיסוקים האלו, ג'ורג'ינה נאלצה להתייצב השבוע בבית המשפט פוזואלו דה אלרקון בספרד, בעקבות תביעה שהגישה בעבר.

אשת הכדורגלן בת ה-29 ואחותה איוונה זכו בשלב ראשון בתביעה שהוגשה נגד מספר תוכניות טלוויזיה בבית המשפט, כפי שדווח בעיתון ABC. אותן תוכניות יצטרכו לשלם להן סך של 120 אלף יורו בחלוקה של 70 אלף עבור ג'ורג'ינה בגין חדירה לפרטיות שלה ולתדמיתה ועוד 50 אלף יורו נוספים לשתי האחיות בגין הפגיעה בפרטיות ובתדמית של אביהן.

בפסיקה מציינת השופטת כי לג'ורג'ינה לא הייתה מידת פופולריות גדולה ב-2018 כפי שיש לה כעת. באותה תקופה היא רק "החלה להיות ידועה בקשר הרומנטי שלה עם הכדורגלן המפורסם, ובשום מקרה היא לא נהנתה מהתהילה ומההכרה הציבורית שיש לה כרגע". ובכל זאת, השתיים יכולות להיות גאות על כך שלא הסכימו לשמש "כקורבן" לאותן התוכניות שעסקו בחייהן הפרטיים ופירסמו מידע שאינו נכון לגבי העבר המשפחתי של משפחת רודריגס וג'ורג'ינה בפרט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי