עשה בשכל: כך ניצל כוכב מכבי תל אביב את החופשה

דור תורג'מן עם נועה בן חמו | אינסטגרם

בזמן שרוב שחקני הקבוצה של רובי קין נמנעים מלככב ברשתות בימים אלה, אחד מהם קפץ עם בת הזוג לאחד היעדים המרתקים באירופה

(גודל טקסט)

כשהכדורגל חזר למגרשים אי שם בתחילת דצמבר, כולנו היינו בטוחים שזהו – זאת העונה של מכבי תל אביב. אלא שתוך חודש אחד, הצהובים של רובי קין שהובילו את טבלת ליגת העל ונראו בדרך לאליפות מובטחת, שמטו פער של 10 נקודות והפסידו פעמיים במשחק העונה למכבי חיפה. אם זה לא הספיק, הופחתה למכבי תל אביב נקודה בבית הדין, מה שהעלה את הירוקים לפסגה והוסיף חותמת כואבת למשבר העמוק שעוד עשויים לחזור אליו במאי אם הקבוצה לא תעמוד במטרות שלה.

ובכל זאת, קין החליט לאחר התיקו 1:1  מול בני סכנין במחזור האחרון לאפשר לשחקנים שלו קצת לנקות את הראש. אולי זה מה שהם צריכים כדי לחזור בכוחות מחודשים ולצאת מהסחרור הזה שנכנסו אליו. בעוד שמרבית השחקנים הצהובים-כחולים נמנעים מלככב ברשתות החברתיות בימים האלו, יש אחד שדווקא כן. הודות לבת הזוג שלו, דור תורג'מן ניצל את החופשה הקצרה עד תום והמריא לאיטליה עם נועה בן חמו, החצי השני שלו.

ומה עושה החלוץ הצעיר בארץ המגף? רואה כדורגל. תורג'מן ונועה שלו נהנו אתמול מהרמה הגבוהה של הסרייה A, כשהגיעו לאצטדיון סן סירו לצפות במילאן מנצחת 0:1 את נאפולי. אמנם בבלומפילד הוא לא יכול לזוז מטר מבלי שיבקשו ממנו איזה סלפי, אבל באיטליה תורג'מן תייר שעושה חיים ונהנה עם חברה שלו מכדורגל טוב, פיצה, פסטה וקצת שקט אחרי תקופה לא פשוטה בכלל. יחזור בכוחות מחודשים? המדור מהמר שכן.

קפץ לאיטליה. דור תורג'מן | אינסטגרם
אנחנו מהמרים שהוא יחזור בכוחות מחודשים | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי