"מאחורי כל אישה מוצלחת עומדת היא עצמה": הצעד הגדול של שי זהבי

ערן זהבי עם שי זהבי | אינסטגרם

אשתו של ערן זהבי ובעלת מותג בגדי הספורט השיקה יחד עם חברתה קולקציה מיוחדת ליום האהבה, וזכתה לפרגון גם מאשתו של מסאי דגו. בעלה של השותפה התלוצץ: "אני וערן נקלענו לקשיים והנשים שלנו עוזרות לנו להתאושש"

(גודל טקסט)

בזמן ששחקני מכבי תל אביב נהנים מכמה ימים של חופש ומתכוננים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שני הבא, אשתו של הכוכב הכי גדול במועדון החליטה לצאת בצעד מרגש במיוחד. שי זהבי (36), בעלת מותג בגדי הספורט "RUZE", החליטה לשתף פעולה עם חברתה הטובה ומעצבת האופנה אוריה עזרן ויחד השתיים הוציאו קולקציית בוטיק במיוחד עבור הוולנטיינס דיי, יום האהבה הבינלאומי שיחול מחר (רביעי). 

"מאחורי כל אישה מוצלחת עומדת היא עצמה" כתבו השתיים בפני מאות אלפי העוקבים שלהן באינסטגרם. שי ואוריה הפציצו את הרשתות החברתיות בתמונות ורודות במיוחד עם הקולקציה הנשית המעצימה שלהן הכוללת פרטי לבוש יחודיים, ג'קטים ואפילו דלגיות דיגיטליות הסופרות קפיצות. "שיתוף הפעולה הזה התחיל אי שם לפני יותר משנה. היינו אמורות להוציא את הקולקציה באוקטובר, אבל את ההמשך אתם כבר יודעים", כתבה החצי השני של ערן זהבי.

בנוסף, השתיים פתחו הגרלה שבה אחת תזכה בפריטים מקולקציית הוולנטיינס שלהן וביקשו לתייג חברות רווקות וזכו לאלפי תגובות. החברות הטובות שלהן מיהרו לפרגן, ביניהן אודליה דגו, אשתו של מאמן מכבי חיפה מסאי, שכבר שנים נחשבת לאחת הנשים הקרובות בחייה של שי. גם חלוצה של מכבי תל אביב שיתף אצלו ואיחל לשתי החברות האהובות בהצלחה. חוץ מזה, בעלה של אוריה חיים, נחום, פירגן אף הוא וגרם לכולם לחייך: "חברים כנסו ותרכשו, תעשו מצווה ותעזרו. אני וערן נקלענו לקשיים והנשים שלנו עוזרות לנו להתאושש".

image1-3 |
image2-3 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי