"פלא עולם שמיני": אשת הכדורגלן שמשגעת את כולם

ויקטוריה וארגה | אינסטגרם

התמונות של זוגתו של אקס הפרמיירליג ונבחרת איטליה הובילו לקביעה: "יש לי את הגוף הכי מושלם לביקיני בכל הזמנים", ושחקן העבר "זכה בכל הקופה"

(גודל טקסט)

אחד השחקנים הכי מוכרים באיטליה, ולאו דווקא בגלל היכולת שלו על כר הדשא, הוא גרציאנו פלה. חלוץ העבר ששיחק בסרייה A בלצ'ה, פארמה, סמפדוריה, פיינורד ההולנדית ובפרמיירליג בסאות'המפטון – מוכר בכל בית בארץ המגף בזכות החצי השני שלו. אכן כן, הכדורגלן בר המזל התחתן עם אחת הנשים היפות ביותר על הפלאנטה, כזו שהיא קונצנזוס מוחלט.

הדוגמנית ויקטוריה וארגה הייתה אשת הכדורגלן הראשונה שהוכתרה כ"אשת הכדורגלן היפה בעולם" עוד בימים שבעלה כיכב באנגליה, ועד היום היא מחזיקה בקהל של מיליוני מעריצים שמתמוגגים מיופיה. ההונגריה בת ה-36 מצליחה להטריף את העוקבים פוסט אחר פוסט, והפעם סשן של תמונות בביקיני המציגות גזרה לוהטת וחטובה גרמו לה לככב בכותרות בכל מדורי הרכילות באירופה.

"פלא עולם שמיני", נכתב עליה ב"סאן" הבריטי שקבע: "אשתו של פלה האיטלקי היא האישה בעלת הגוף הכי מושלם לביקיני בכל הזמנים. הוא זכה בכל הקופה". ולא סתם ויקטוריה, כמו רבות וטובות אחרות מעולם הכדורגל, היא בעלים של מותג בגדי הים "וואמה", ובאופן מתבקש גם משמשת כדוגמנית הראשית. פלה, שכבר משנת 2021 ללא מועדון מאז שעזב את פארמה, הכיר את אשתו כבר לפני שנים, אך השניים התחתנו רק לפני שנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי