אשת הכדורגלן שברה את האף בגלל חבר לקבוצה של בעלה

אשלי הרון | אינסטגרם

אשלי הרון, אשתו של שוער הפרמיירליג, חשפה שבעיטה של אחד מגיבורי נבחרת ארגנטינה במהלך החימום ריסק את אפה: "זה רק בגלל שישבתי קרוב, לא רגע זוהר בכלל"

(גודל טקסט)

לאשתו של שוערה היהודי של נוטינגהאם פורסט, מאט טרנר, יש סיפור בלתי רגיל אותו חשפה בפני "Talk Sport". אשלי הרון, מעודדת לשעבר ואשתו של השוער האמריקאי שמככב בפריימרליג, סיפרה ששברה את האף שלה הודות לבעיטה של חבר לקבוצה של בעלה. ב-2022 השניים עברו מארצות הברית לאנגליה אחרי שחתם הכדורגלן בן ה-29 בארסנל, ובקיץ האחרון הגיע לפורסט.

המעודדת לשעבר שרקדה שנים באיצטדיוני ה- NFL תומכת בבעל שלה במשך כל השנים, עד כדי כך שהיא אפילו הייתה מוכנה לשים את הבטיחות שלה בסכנה. לאחרונה, הגיעה לאחד המשחקים שם ישבה בשורה הראשונה- קרוב לכל האקשן. כל הזוהר והיוקרה ירדו לטימיון ברגע שבעיטה של גונסלו מונטיאל פספסה את המטרה, פגעה לאשלי בפנים וריסקה את אפה. מונטיאל, כזכור, הוא שחקנה של נבחרת ארגנטינה שהבקיע את הפנדל המכריע בדו קרב הפנדלים מול צרפת בגמר המונדיאל האחרון.

אשלי סיפרה בראיון: "אני עם אף שבור עכשיו רק בגלל שהלכתי למשחק וישבתי קרוב. זה קרה במהלך החימום, מונטיאל שלח טיל ופגע לי בפנים. זה לא רגע זוהר בכלל". התגובה של השוער למקרה לא נמסרה, גם לא ברשתות החברתיות. השניים הכירו בזמן שטרנר שיחק ב- MLS והיא טיילה בין מגרשים ורקדה אפילו בגמר הסופרבול לפני שהקימו משפחה והפכו להורים לשניים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי