מי הישראלי היחיד שזוגתו של רונאלדו עוקבת אחריו? 

ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

הוא מיודד עם נשות הכדורגלנים המפורסמות ביותר, וממנו כוכב נבחרת ארגנטינה קנה את טבעת האירוסין. היכרות עם אורי וכלר, הישראלי שהגיע עד למשפחתו של CR7

(גודל טקסט)

יש משהו אחד שאי אפשר להתווכח לגביו: כריסטיאנו רונאלדו הוא הסופרסטאר הגדול ביותר בעולם הכדורגל ועל כך יעיד חשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 621 מיליון איש. הפורטוגלי מחזיק בחשבון הנעקב ביותר בעולם ובשנה שעברה חשפנו בפניכם את הסיפור על רועי גולד, הישראלי היחיד אחריו עוקב CR7. עכשיו הגיע תורה של בת הזוג שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, שלמרות הדעות האנטי ישראליות שלה, יש דווקא אחד משלנו אחריו עוקבת הדוגמנית הספרדיה. 

אורי וכלר הוא יהלומן והבעלים של "Gemma Fine Jewelry", שהסחורה המשובחת שלו גרמה לאשת הכדורגלן בת ה-29 ללחוץ על כפתור העוקב. ג'ורג'ינה, חובבת יהלומים ידועה, הגיבה לו על מספר פוסטים אך טרם ביצעה עסקה עם הישראלי, שמסתבר שכבש כבר הרבה לבבות אחרים מפורסמים מאוד מעולם הכדורגל. "אליס קמפאלו (אשתו של אלברו מוארטה) הייתה הראשונה שיצרה קשר, אהבה מאוד את התכשיטים" סיפר וכלר לספורט1 והוסיף: "מכרתי לה עד היום שתי שרשראות יהלומים מהממות שנעשו בשבילה – Custom made. היא מתוקה אמיתית ושלחה אליי הרבה חברות שלה".

ולא רק אשתו של אלברו מוראטה התאהבה בעיצובים היחודיים של היהלומן, אלא גם ה'תכשיט' של נבחרת ארגנטינה. "פאולו דיבאלה קנה את הטבעת אירוסין אצלי, הוא חבר מאוד טוב של אלברו מוראטה, הם גם היו בהצעת הנישואין. אני לא יכול לפרט הרבה לגבי הטבעת אבל השקיע מאוד והוא בחור מקסים", שיתף וכלר. ולא סתם הכדורגלנים הכי מפורסמים ועשירים מתאהבים בסחורה שלו, מבט אחד בפיד שלו באינסטגרם ותשברו גם אתם קופת חיסכון."

"אני בקשר מאוד טוב עם אשתו של פול פוגבה, זולאי. היא קנתה לעצמה טבעת צהובה 6 קראט מהממת, והכנתי גם לפול פוגבה עגילים בייצור עצמי שהוא הולך איתם עד היום". סיכם וכלר. ואם חשבתם שרק מעבר לים הכדורגלנים ונשותיהם עונדים בגאווה את היהלומים של מי שבעצמו שיחק כדורגל עד לגיוס, חישבו שוב. וכלר הוא חבר קרוב של ערן ושי זהבי, שהם גם חברים וגם לקוחות זהב. ובמיוחד היום, בוולנטיינ'ס דיי, יש לכם תירוץ נפלא לקנות ממי שכבש את ליבן של נשות הכדורגלנים. 

פאולו דיבאלה עם אורי וכלר | פרטי
פאולו דיבאלה, אוריאנה סבאטיני | אינסטגרם
פאולו דיבאלה, אוריאנה סבאטיני | אינסטגרם
אורי וכלר ברשימת העוקבים של ג'ורג'ינה רודריגס | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי