טראוויס וטיילור, זוזו הצידה: שאקירה תפסה לעצמה שחקן NFL 

הזמרת הקולומביאנית שאקירה | צילום: אינסטגרם

אחרי הנשיקה המפורסמת של קלסי וסוויפט בסופרבול, עכשיו נדמה שגם הזמרת הקולומביאנית יוצאת עם אחד מכוכבי השושלת הגדולה בתולדות הפוטבול. התמונות ממסיבת היום הולדת הסגירו זוגיות חדשה?

(גודל טקסט)

בתקשורת סביב העולם עוד לא נרגעו מהזכייה ההיסטורית של קנזס סיטי צ'יפס בגמר הסופרבול ובעיקר לא מהנשיקה הלוהטת של הזוג המפורסם ביותר בעולם הספורט, טיילור סוויפט וטראוויס קלסי. עכשיו מסתמן שיש זוג חדש של זמרת מפורסמת נוספת שמצאה לעצמה שחקן NFL שמאיים "לגנוב להם את הברק". 

למרות הגביע הנוסף של הצ'יפס, לא נשכח את שש האליפויות של ניו אינגלנד פטריוטס, וגם את אחד השחקנים המוכרים שלה לשעבר שמסתמן שמצא לעצמו אהבה חדשה. לפי דיווח של ה"סאן" הבריטי, ג'וליאן אדלמן יוצא עם לא אחרת משאקירה! השניים נצפו מתחבקים וקרובים במיוחד בחגיגות יום הולדתה ה-47 של גרושתו של ג'רארד פיקה. הדיווח הזה הותיר מיליוני מעריצים בהלם טוטאלי עם רצון עז לדעת פרטים נוספים. 

אחרי הדיווחים על רומן עם לואיס המילטון, עכשיו מגיע זה עם שחקן הפוטבול לשעבר שפרש ב-2020 אחרי קריירה מוצלחת של 12 שנים. שאקירה שומרת על אותו הקו, כשכל האקסים שלה הם ספורטאים, וגם ברזומה של אדלמן מישהי מאד מפורסמת. יש לו בת בת 7 עם הדוגמנית השוודית אלה רוז, ובעבר יצא עם המלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט אדריאנה לימה, ידידתו הברזילאית של ניימאר. זוג חדש בביצה? ימים יגידו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי