בתו של אגדת הכדורגל הורידה את הבגדים לכבוד יום האהבה

ג'ייד לבוף | אינסטגרם

הבת של אלוף העולם לשעבר העניקה מתנה ליום האהבה לא רק לבעלה עם תמונות בלבוש מינימלי, אלא גם לרבע מיליון העוקבים שלה שנותרו פעורי פה

(גודל טקסט)

בשנת 1998 אבא שלה זכה במונדיאל עם נבחרת צרפת, והיום הבת של פרנק לבוף משאירה מעט לדימיון בחשבון האינסטגרם הפרובוקטיבי שלה. ג'ייד לבוף, בתו של אגדת העבר של צ'לסי, סיחררה את רבע מיליון העוקבים שלה לאחר התמונות שהחליטה לשתף אתמול (רביעי) לכבוד הוולנטיינ'ס דיי. בזמן שנשים רבות פרסמו את המתנות והפרחים שהן קיבלו מבני הזוג, מיס לבוף החליטה לשתף תמונות בתחתונים וחזייה שקופים. 

ג'ייד מרבה לשתף תמונות לוהטות, אבל אתמול עלתה שלב וגרמה לטמפרטורות לעלות משמעותית עם התמונות והווידאו שהעלתה לכבוד היום הרומנטי בשנה. היא החליטה שזו הדרך המושלמת עבור אישה "לפנק" את בעלה ביום האהבה, עם סט הלבשה תחתונה סקסי במיוחד וכתבה: "הבחירה שלי ליום האהבה". העוקבים נותרו המומים והרעיפו עליה מחמאות בתגובות כגון: "אני מאוהב בך", "אפשר לבקש את ידך מאבא?" ג'ייד אומנם נראית ילדה, אבל היא כבר בת 33, אמא, ונשואה באושר לצערם של העוקבים המהופנטים. 

ג'ייד יוצרת תוכן שמעלה לא מעט פוסטים שמוכיחים כמה פצצה את יכולה להיות גם כשאת אמא. בנוסף, היא לא שוכחת לשתף גם את סבא פרנק, עבור העוקבים שצברה לעצמה מעולם הכדורגל. "אבא שלי הוא סבא החלומות", כתבה באחד הפוסטים על מי שהיה מזוהה בעיקר עם צ'לסי בין השנים 1996-2001, אז הייתה נערה צעירה. כיום, בגיל 55, לבוף עדיין מככב בסרטים וסדרות צרפתיים כפי שעשה מאז הפרישה שלו ממשחק פעיל. ולמרות שהוא לנצח יישאר אגדת כדורגל, הבת שלו היא הסלבריטאית המרכזית במשפחה נכון להיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי