אשתו של יצחקי חושפת: "יש דבר אחד שברק לא עשה לאורך כל הקריירה"

ספיר יודשקין יצחקי | צילום: אינסטגרם

בקרוב זה יהפוך לרשמי, ושחקן העבר של בית"ר ירושלים ימונה למאמן הקבוצה ויסגור מעגל. יחד איתו תחזור זוגתו ספיר לאור הזרקורים, ובינתיים המדור נזכר בכמה פרטים מעניינים במיוחד ששיתפה על בעלה. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הקאמבק המשפחתי לליגת העל

(גודל טקסט)

כל הפרטים כבר סוכמו, ובקרוב ברק יצחקי יחזור רשמית לבית"ר ירושלים, כשבמועדון מאמינים שיחתום היום (ראשון) רשמית כמאמן ויצטרף בחוזה לעונה וחצי. שחקן העבר של המועדון מהבירה אמור להיות מוצג בזמן הקרוב במסיבת עיתונאים משותפת עם המנהל המקצועי הנכנס, אלמוג כהן, ואנחנו במדור מתמוגגים מהדמות שתחזור איתו לליגת העל והפעם כאשת מאמן, החצי שלו, ספיר יודשקין יצחקי. 

מי שהתמודדה ב-2012 על תואר מלכת היופי של ישראל והפכה לדוגמנית בולטת ולכוכבת רשת גדולה, סיפרה לספורט1 בחודש מאי של השנה שעברה, שהיא שינתה כיוון בחייה והלכה ללמוד וללמד פילאטיס. ספיר סיפרה למדור לאחר שבעלה התפטר מתפקידו כמנהל מחלקת הכדורגל של מכבי תל אביב, שברק "אף פעם לא מכניס את הכדורגל הביתה". אם כך, יצחקי מגיע מתורגל אחרי כל כך הרבה שנים במגרשים, ולצידו גם ספיר שלו שמלווה אותו כבר קרוב ל-14 שנות זוגיות, וכעת תתהדר בטייטל חדש- אשת מאמן. 

בחשבון האינסטגרם ספיר נוהגת לשתף תמונות פוטוגניות במיוחד שלה ושל ברק יחד עם שני ילדיהם המתוקים סול ובן, כך שלמקרה שעדיין לא עקבתם, עכשיו זה בדיוק הזמן. השנה המאמן המיועד של בית"ר יחגוג 40, וביום ההולדת הקודם שלו כתבה לו אשתו: "החיים לצידך הם לונה פארק רציני, מה שכן, אף פעם לא משעמם גם כשיחסית רגוע. יש לך מוסר עבודה שעוד לא נתקלתי בו, אתה כל כך טוטאלי בכל דבר. תעבוד קשה בשקט, ההצלחה תעשה את הרעש". כמה שהמשפט הזה מקבל כעת משמעות, כשהוא ניצב בפני אתגר חדש ומסקרן בחייו. בהצלחה, ואיזה כיף שמשפחת יצחקי חוזרת לליגת העל, ובענק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי