מעבדת מריחואנה התגלתה אצל הכוכב, שטען: כנופיה השתלטה על ביתי

play
קנאביס רפואי | ShutterStock
צפו: הוילונד הלוהט כבש צמד בזק, יונייטד התקרבה לצמרת עם 1:2 על לוטון 02:24

באנגליה מדווחים: פשיטת משטרה בבית מצאה מאות צמחי קנאביס, הבעלים הוא כוכב מוכר מהליגה האנגלית שטוען: כנופיה השתלטה לי על הנכס

(גודל טקסט)

פרשה הזויה באנגליה: מעבדה לגידול מריחואנה התגלתה בביתו של "כוכב מהפרמיירליג", כאשר לטענתו זה קרה לאחר שכנופיה השתלטה על הנכס שבבעלותו והפכה אותו למפעל לגידול קנאביס, עם מאות צמחים. כשהמשטרה פשטה על הבית, הדיירת שמתגוררת בו וגם הבעלים היו צריכים להוכיח את חפותם כדי להימנע מאישום.

קנאביס
ההסבר התקבל על ידי המשטרה (אילוסטרציה) | ShutterStock

הדיווח המפתיע פורסם ב"סאן" האנגלי, שטען כי כנופיית פשע השתלטה על ביתו של "כוכב" מוכר מהליגה האנגלית ואילצה אותו לאפשר להם לגדל שם קנאביס. "הם מצאו את הדיירת מוקפת במאות צמחים כשהמשטרה פשטה על הבית, אבל שחררה את השחקן ללא אישום לאחר שהחליטה שהיא אכן הוקמה על ידי הכנופיה", כך נכתב.

"השחקן הוא הבעלים של הבית בצפון מערב המדינה כחלק מהשקעה", הסבירו ב"סאן", "בן משפחה אחר מנהל את הנכסים אבל הם נדהמו כששוטרים מצאו חוות קנאביס בקנה מידה גדול. הצמחים נלקחו והושמדו והשחקן היה צריך להראות ניירת כדי להוכיח שעל אף שהוא הבעלים של הנכס, יש מישהו אחר שגר בו".

ייצור והחזקת קנאביס בכוונה לספק היא עבירה פלילית שעלולה להוביל לעד 14 שנות מאסר באנגליה. בעלי דירות שלא ידווחו על חשדות לפעילות בלתי חוקית עלולים להיות אחראים ולצפות לאותו עונש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי