הכוכב האולימפי הגיע לתחרות בחוטיני. הסערה הפכה למפגן תמיכה מרגש

play
| צילום מסך, אינסטגרם, שיין רוז
צפו בכל השערים: באיירן מינבן שוב הובכה, לברקוזן ניצחה והגדילה את הפער 03:24

קופץ הסוסים האוסטרלי שיין רוז כמעט איבד את מקומו באולימפיאדת פריז בגלל שלבש "מנקיני" סטייל בוראט בתחרות. לשמחתו, לספונסרים יש חוש הומור

(גודל טקסט)

קופץ הסוסים האוסטרלי שיין רוז עורר סערה בסוף השבוע שעבר במדינתו, אחרי שהופיע לתחרות שהוא לבוש ב"מנקיני" – ביקיני של גברים, המוכר ביותר בכינוי "חוטיני סטייל בוראט". הדבר גרר לא מעט תגובות באוסטרליה, ואחרי מספר תלונות אף עלתה דרישה להשעות אותו מהנבחרת ולפיכך להרחיק אותו מהמשחקים האולימפיים בפריז, אבל איגוד הסוסים האוסטרלי הבהיר שהמדליסט האולימפי שלוש פעמים לא הפר את קוד ההתנהגות.

רוז, 50, הושעה מהתחרות לאחר שלבש את התלבושת באירוע בוואלבי היל ליד סידני. "שיין חשב על התקרית והתנצל", אמר מנכ"ל האיגוד דארן גוצ'ר, "הוא מבין את הסטנדרטים הגבוהים הצפויים מכל מי שמעורב בתוכנית הביצועים הגבוהים שלנו. כשהעניין נפתר כעת, שיין וחבריו לקבוצה מצפים להמשיך ולמקד את תשומת לבם בהעפלה לאולימפיאדת פריז".

רוכב הסוסים שיין רוז לובש מנקיני בתחרות
| צילום מסך, אינסטגרם, שיין רוז

בתחרות עודדו לבוש מקורי, ורוז לבש גם תחפושת גורילה ותלבושת ממשפחת סימפסון. בהתחלה רוז התנצל על האירוע, ומחק מאוחר יותר את הפוסט, כדי לא לתת לאירוע לצאת מפרופורציה, מאחר שהוא ורבים אחרים סבורים שמדובר היה בתקרית משעשעת.

למעשה, מהר מאוד ברשת החלו להגן על רוז, שבסך הכל ניסה להתבדח. הצופים והגולשים נדהמו לשמוע שהספורטאי הפפופולרי בסך הכל ניסה לקחת את החיים בקלות, באירוע לא מחייב, ועלול בגלל זה לאבד את המקום באולימפיאדה.

בתגובה, החברה שנותנת את החסות לאירוע (Bowral Kubota) כתבה ש"תודה רבה לכל המשתתפים, ולשיין רוז על המחויבות שלו לחגיגה… כדי לאמץ את חוש ההומור של שיין, בשנה הבאה ניתן מנקיני לכל צופה, ונתרום 100 דולר אוסטרלי לתמיכה בבריאות הגברים עבור כל צופה שלובש אותו".

רוז זכה בכסף בתחרויות קבוצתיות באולימפיאדות 2008 ו-2020 ובארד ב-2016.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי