בזמן שהוא רקד על המגרש, זוגתו של שחקן מכבי ת"א סחררה את הרשת

זוגתו של רוי רביבו | מסך, אינסטגרם

רוי רביבו כבש בבעיטה חופשית שהזכירה את אבא חיים, שרי חסון התמוגגה ותיעדה: "למה יש כאלה בעולם?". וגם: הקשר ליענקל'ה שחר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נשמה לרווחה אתמול (שני) אחרי החמישייה המוחצת שלה מול מכבי נתניה ומחיקת פער שתי הנקודות ממכבי חיפה שעדיין מקדימה אותה בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף. מי שהיה אחראי על אחד הרגעים היפים במשחק הוא המגן השמאלי של הצהובים, רוי רביבו, שהכפיל את התוצאה בבעיטה חופשית שהזכירה לכולם עד כמה התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

מי שישבה ממש מאחוריו ותיעדה את הרגע הגדול היא בת הזוג שלו, שרי חסון, ששיתפה את אלפי העוקבים שלה בצילום מקרוב של הבעיטה החופשית שסיחררה את הרשתות החברתיות. אשת הכדורגלן בת ה-19 תיעדה את הרגע מקרוב ושיתפה את אלפי העוקבים שלה באינסטגרם באנרגיות המטורפות ששלחה לו ברגע האמת ושאלה: "למה יש כאלה בעולם?", ותייגה את הכדורגלן שלה. גם אחותו מיי רביבו הצטרפה לחגיגת הפירגונים ושיתפה תמונה של אחיה אחרי הגול שכבש וכתבה "המלך שלי".

התיעוד מהיציע | מסך, אינסטגרם

כזכור, את מערכת היחסים של רביבו ושרי חשפנו בפניכם בקיץ האחרון, רגע אחרי שכבש הכדורגלן הצעיר את ליבנו במונדיאליטו. שרי, בדיוק כמו בן הזוג הכדורגלן שלה, גדלה גם היא בתל אביב, ויש לה כבר למעלה מ-8,000 עוקבים באינסטגרם – מספר שרק עולה, וקרוב ל-10,000 בטיק טוק, פלטפורמה בה היא מפגינה יופי של כישורי ריקוד. חוץ מהקשר שלה לרביבו, אחת החברות הטובות שלה היא נועה שחר, הנכדה של יענקלה שחר, שמתמוגגת ומפרגנת לה על כל פוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי