מעל כולן: זו "אשת הכדורגלן" הנעקבת ביותר בכדורגל הישראלי

משגעת גם את ישראל | מסך, אינסטגרם

יש לה פחות עוקבים מג'ורג'ינה רודריגס והיא לא אשת כדורגלן אלא אקסית, אך בכירי הסלבס בארץ הקודש מקפידים לעקוב אחר כל תמונה וסטורי שהיא מעלה לאינסטגרם

(גודל טקסט)

"כולן יפות, כולן חכמות, אבל רק אחת זוכה". זה המשפט האייקוני מתחרות מלכת היופי שתופס משנה תוקף גם בגזרת הרשתות החברתיות. יש כל כך הרבה יופי כשזה נוגע לנשות הכדורגלנים בארץ ובעולם, ואנחנו יכולים להתגאות בשורה של נשים חכמות, עוצמתיות וקרייריסטיות, אבל האם חשבתם פעם מי היא אשת הכדורגלן שכולם לא יכולים בלעדיה? יש מישהי אחת שכולם עוקבים אחריה.

אז אמנם אשת הכדורגלן הנעקבת ביותר בעולם היא ג'ורג'ינה רודריגס (57 מיליון עוקבים), בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, אך בעולם הכדורגל יש דווקא מישהי אחרת שכל השחקנים והנשים בארץ רוצים לעקוב אחריה. ג'ורג'ינה, סורי חמודה, אבל מדובר באקסית המיתולוגית של בן הזוג שלך, דומגנית העל אירינה שייק. הרוסיה, שאחריה עוקבים 23.4 מיליון איש, מחזיקה קהל של קרוב למאה שחקני כדורגל ונשותיהם רק מישראל.

שמות כמו חיים רביבו, קורל סימנוביץ', ערן ושי זהבי, גל רפאלוב, בירם כיאל, שונית חמד, אנה ראיקוביץ', שלי מרציאנו, מיה נמני, טניה ויטור, ספיר יודשקין יצחקי, איסמאיל ריאן, מאי ואריאל הרוש ועוד רבים מהליגה שלנו עוקבים אחרי שייק. גם שיר אלמליח, בר רפאלי, רוסלנה רודינה, איזבל גולארט, אליס קאמפלו, ו-וונדה איקרדי הן עוקבות אדוקות שמפרגנות בתגובות לאישה שב-2015 סיימה את מערכת היחסים עם הפורטוגלי, ונחקקה בלב של כל חובבי הכדורגל לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי