קים קרדשיאן עומדת להתחתן עם ספורטאי על? "יש לי הכל, אבל זה יהיה נחמד"

play
קים קרדשיאן | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 18.2 19:06

פאוור קאפל חדש שעומד לגנוב לטיילור סוויפט וטרוויס קלסי את אור הזרקורים. אחרי השמועות, הגיע האישור הרשמי כי השניים בזוגיות

(גודל טקסט)

טיילור סוויפט וטרוויס קלסי זוזו הצידה כי עכשיו זה רשמי ויש פאוור קאפל חדש שעומד לגנוב לכם את אור הזרקורים. קים קרדשיאן (43) ואודל בקהאם ג'וניור (31), שחקן ה-MLS מקבוצת בולטימור רייבנס, יוצאים ביחד כבר מספר חודשים. למרות שהשניים נצפו מבלים במסיבה שנערכה לפני טקס הגראמי בשבוע שעבר (אך הגיעו אליה בנפרד). עכשיו השניים נתפסו מתחבקים במסיבה בלאס וגאס.

האישה שהמציאה את הסלפי, מלכת האינסטגרם שיש לה 300 מיליון עוקבים שילכו שבי אחריה לכל מקום, לגמרי תשמח להתחתן בפעם הרביעית בחייה. השבוע התראיינה הקרדשיאנית לתוכנית של ג'יימס קורדן, שם דיברה על האפשרות לצעוד שוב לחופה: "אני מבינה שצריך מישהו מיוחד כדי להתמודד עם החיים הגדולים שלי. יש לי הכל, אבל זה יהיה נחמד לחלוק את החיים שלי עם מישהו", סיפרה קים שהייתה כבר נשואה שלוש פעמים.

12 שנים מפרידות בין קים לבקהאם ג'וניור אבל נראה שהוא מתאים בדיוק למה שהיא מחפשת בגבר: "אני רוצה אחד שיודע לקחת אחריות, שיש לו שיניים טובות, ויכול להחזיק את עצמו מבלי להסתמך עליי. אני לא צריכה לעשות בייביסיטר כל הזמן. יש לי ילדים", אמרה הקרדשיאנית והוסיפה: "פשוט אדם טוב ואמיתי, בעל מוטיבציה משלו בחיים. הרשימה כל כך ארוכה".

ובכל זאת, נראה שהוא מתאים לה כמו כפפה ליד. חוץ מזה, אחרי הניסיון עם בעלה הראשון, ובני הזוג של אחיותיה – ידוע לכל שהנשים למשפחת קרדשיאן חובבות ספורטאיי על.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי