הפציעה והסערה: נער הסתנן לקבוצת הנשים – ואז החל הבלגן

שחקנית כדורסל שלשעבר הייתה נער | צילום מסך

מתנשאת לגובה 1.80 מ' ועם שיער פנים - השחקנית שלשעבר הייתה נער פצעה יריבה במשחק תיכונים בארצות הברית, השחקניות היריבות הביעו חשש להמשיך לשחק והמשחק פוצץ במחצית

(גודל טקסט)

משחק כדורסל בין שני תיכונים במסצ'וסטס ארצות הברית יצא משליטה, זאת בעקבות תקרית שבה מעורבת שחקנית שהייתה פעם נער. הקבוצה מבית הספר "KIPP" הובילה 14:31 במחצית המשחק מול תיכון "לוול", אלא שהתיכון המפסיד החליט לפוצץ את המשחק וזה עלה להם בהפסד 10:0 טכני.

המהומה על המגרש החלה כאשר השחקנית נאבקה על ריבאונד עם יריבתה ונראתה פוצעת אותה. השחקנית של לוול נפלה על הפרקט אחרי אותו המאבק ותפסה את הגב מכאבים. לטענת לוול, היא הייתה אחת מתוך שלוש שחקניות שנפצעו באותו המשחק אך לא ברור אם גם לשתי האחרות יש קשר לשחקנית המדוברת מ-KIPP. גורם סיפר ל"פוקס ניוז" שחשפו את הידיעה שאותה השחקנית מתנשאת לגובה של יותר מ-1.80 מטר ויש לה שיער פנים.

לוול הגיעה למשחק ללא ארבע שחקניות פצועות ורק שמונה שחקניות עמדו לרשותה. אחרי ששלוש נפצעו כבר במחצית הראשונה, הקבוצה החליטה לפוצץ את המשחק: "כשהמאמן ראה שהוא נשאר עם חמישה שחקנים, הוא החליט לסיים את המשחק. משחקי הפלייאוף היו מעבר לפינה והוא היה צריך ספסל בריא ועמוק". מלוול נמסר כי בעקבות סדרת הפציעות, חמש השחקניות הנותרות הביעו חשש להמשיך לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי