האיטלקים בשיגעון: בת הזוג של קניה ווסט הגיעה ערומה למשחק של אינטר?

play
| רויטרס
הסטורי של קניה ווסט מהסופרבול 00:08

הראפר ש"התאהב" באינטר נראה ביציעי סן סירו עם זוגתו ביאנקה סנסורי, ולאיטלקים יש "הוכחה" על מה שלבשה מתחת למעיל הרוח, אם בכלל

(גודל טקסט)

באיטליה ממשיכים לדווח על החיבור המפתיע בין קניה ווסט לבין אינטר, אחרי שהראפר האמריקאי נכח אתמול (רביעי) במשחק של הקבוצה בסן סירו מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות. ווסט, כידוע, שילב את הקולות של אוהדי אינטר באלבום האחרון שהוציא, כאשר סימפל את השירה של ארגון האולטראס בשניים משיריו, וב"גאזטה" טוענים ש"אינטר נכנסה לו ללב".

קניה ווסט ובת זוגו ביאנקה סנסורי
| רויטרס

כידוע, קניה נכח בעבר במשחק של אינטר בליגה, והתרשם מהעוצמות של השירה של הקהל. להקלטות האלבום "Vultures 1" הוא זימן עשרות אוהדים לאולפן לשיר, וצירף גם הקלטות מהמגרש בשירים "Stars" ו"Carnival". אתמול הוא שוב ישב ביציע עם מסיכה שחורה על כל הפנים, כפי שעשה לא פעם בעבר, כולל בסופרבול האחרון.

ווסט לא היה לבד, כשסלב נוסף שהתארח במשחק של אינטר לצד קניה היה ג'יידן סמית, בנו של וויל סמית ו"זמר" פופולרי בארה"ב, שהצטלם גם הוא בגאווה ליד קניה ביציעי סן סירו.

קניה עם ג'יידן סמית ביציע

מי שהלהיבה לא פחות את האיטלקים היא ביאנקה סנסורי, בת הזוג של קניה ווסט, שאתמול הגיעה למשחק לבושה במעיל רוח שחור ארוך, שהצית את הדמיון של האיטלקים. כידוע, קניה הצהיר שבשנת 2024 ביאנקה תהיה "ללא תחתונים", ואכן, לאורך השבועות האחרונים היא הציגה שורה ארוכה של לוקים פרובוקטיביים וחושפניים.

במהלך השהייה עם קניה היא נראתה עם בגד גוף שקוף לחלוטין, כמו כן נראתה במעיל רוח שקוף גדול שמתחתיו הייתה ערומה, וגם למסיבת האולסטאר הגיעה עם בגד שכיסה מאוד מגופה. אתמול היא לבשה מעיל רוח גדול ושחור למשחק של אינטר, אבל לפני כן תועדה עמו ברחובות פירנצה עם רגליים חשופות, כך שבתקשורת האיטלקית תהו מה בדיוק לבשה ביאנקה מתחת למעיל – אם בכלל.

הפמליה של קניה ווסט נכנסת לסן סירו

קניה ובת זוגו ביציע

ביאנקה מסתובבת בלאס וגאס

ביאנקה גם הופיעה על עטיפת האלבום שלו

קניה וזוגתו מסתובבים יחפים באיטליה

ביאנקה במסיבת הסופרבול

ביאנקה ומעיל הרוח השקוף

מעבר להיותה בת הזוג של קניה, סנסורי היא המעצבת הראשית של קו האופנה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי