"שכחה" ללבוש תחתונים ועוררה סערה ברשת: "הפעם את באמת הגזמת"

אחרי שסיפרה בעבר כי "אין הגיון בהלבשה תחתונה, זה משהו שהמציאו בני האדם. לטעמי זה לא טבעי", סינדי קימברלי הנועזת ממשיכה לשים פס על הביקורות ולובשת מה שבא לה

(גודל טקסט)

סינדי קימברלי, זוגתו הרותחת של דלה עלי, מככבת בכותרות והפעם בזכות פריט לבוש שהיא "שכחה" וגרם לסערה בחשבון האינסטגרם שלה. הדוגמנית האמריקאית הצליחה לגרום לרעש ברשתות החברתיות אחרי שהצטלמה מטיילת ברחוב עם הכדורגלן שלה כשהיא לובשת מכנסיים ללא תחתונים. "שכחת את התחתונים בבית מתוקה?", "על חזייה כבר אין מה לדבר, אבל תחתונים? הגזמת לגמרי סינדי", היו התגובות שהציפו את הפוסט ששיתפה הדוגמנית בת ה-24.

העוקבים הנלהבים לא הבינו מדוע לוותר על תחתונים אבל את אשת הכדורגלן הצעירה זה לא ממש עניין. מבחינתה "אין הגיון בהלבשה תחתונה, זה משהו שהמציאו בני האדם. לטעמי זה לא טבעי" סיפרה בעבר באחד הראיונות עימה, בו התייחסו לכך שהיא מוותר על חזייה באופן קבוע ועכשיו הגיע תורו של החלק התחתון. במקביל, הכדורגלן הצטרף אליה לתצוגת אופנה של "בארברי" במסגרת שבוע האופנה בלונדון.

בזמן שהוא עדיין מתאושש מפציעה, הקשר התמודד עם ביקורות על כך שהעדיף ללוות את זוגתו לאירוע והחמיץ את המשחק של אברטון נגד קריסטל פאלאס שהסתיים בתיקו 1:1. אבל חוץ ממנו, כוכבי פריימרליג נוספים נצפו מגיעים בסטייל לשבוע האופנה, ביניהם בוקאיו סאקה, יונג מין סון, בן צ'ילוויל ואפילו כוכב העבר של ריאל מדריד, גארת' בייל, אך כל העיניים היו נשואות אל האמריקאית והאנגלי שגנבו את ההצגה, עם או בלי תחתונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי