"מותק, אני לא סטייק": בת הדודה של השוער האגדי במסר לשחקני ריאל מדריד

אלבה קסיאס | צילום: אינסטגרם

קרובת המשפחה של אחד השוערים הגדולים אי פעם לא מפסיקה לככב בכותרות, ומבטיחה: "לא אצא עם השחקן הזה רק כדי לספר לחברים שלי אחר כך". וגם: את מי דחתה הספרדייה במשך חודשים?

(גודל טקסט)

איקר קסיאס היה אחד השוערים הגדולים בעולם כשעמד בין הקורות של ריאל מדריד ונבחרת ספרד, אך אחרי שפרש ומאז שבת הדודה שלו התפרסמה, היא ללא ספק הדמות המשפחתית שמככבת בכותרות. רק לפני חודשיים סיפרנו לכם לראשונה על אלבה קסיאס, כוכבת רשת עם קרוב ל-500 אלף עוקבים באינסטגרם, גזרה לוהטת בהגזמה וכמובן, הופעה בלתי נשכחת בתוכנית הריאליטי "אי הפיתויים". 

בת דודתו בת ה-29 של שוער העבר מרבה לשתף את כמעט חצי מיליון העוקבים שלה בתמונות פרובוקטיביות, לעיתים כמעט בעירום מלא, ומספרי המעריצים ממשיכים לגדול בקצב מסחרר. לאחרונה, המשפיענית דיברה בפתיחות על הניסיון שלה עם שחקני כדורגל ועל דעתה על זוגיות אפשרית עם כדורגלן. לדעתה, מערכת יחסים אמיתית כוללת מחויבות ומשך זמן, לא רק מפגשים חולפים עם מפורסמים. בראיון לתקשורת הספרדית דחתה את הרעיון להתעסק עם כדורגלנים בגלל הפרסום והתהילה שלהם. מבחינתה, המפגשים הללו שטחיים ואין להם משמעות אמיתית.

"זוגיות, זוגיות, זוגיות, זה לא משהו שאני חושבת עליו כל יום, אוקיי? גם אם אנשים חושבים שאני משוגעת על שחקני ריאל מדריד. וכן, אחד מהם כתב לי במשך חודשים וניסה לצאת איתי, אבל אני חושבת שכל אחד משחקני הכדורגל האלה מסתכלים על בנות כמו כדור – הם שוחקים אותו ובועטים בו", קבעה הספרדייה והמשיכה: "יכולתי להיות עם כמה מהם, אבל לא עשיתי זאת כי אני לא רוצה שיתייחסו אליי כמו סטייק ויחשבו שהם יכולים להפוך אותי. מותק, אני לא סטייק, אני ג'וזליטו. אני לא אצא עם כדורגלן רק כדי לספר לחברים שלי אחר כך, לא אוהבת את זה". ואם תהיתם לעצמכם מה זה ג'וזליטו'- זה סוג של חזיר איכותי בסְפָרַד. בישראל זה לא היה עובר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי