הקהל נדהם והריע: הנוקאאוט הכי עוצמתי ב-UFC היה בכלל ביציע

ערב ה-UFC במקסיקו סיפק כמה קרבות תוססים לקהל המקומי, אבל אף מהלומה לא הייתה עוצמתית כמו בקטטה שתועדה מהיציע, כשאדם איבד את ההכרה וקרס לאחור וגרם לצופים להריע

(גודל טקסט)

"הו לא, המהלומה הכי טובה באירוע בכלל ניתנה ביציע": כך כתבו הלילה לא מעט גולשים למראה הסרטון הוויראלי מערב ה-UFC במקסיקו, שבו צופה ביציעים איבד את ההכרה והוטח לאחור אחרי שספג "נוקאאוט" עוצמתי במהלך קטטה שהתפתחה ביציע בין שבת לראשון ב-UFC Fight Night במקסיקו סיטי.

האירוע אמור היה להיות חלון ראווה מרשים עבור כישרונות MMA מקומיים, והאקשן סחף גם את היציעים לחילופי מהלומות. באחד הסרטונים שהופצו מהאירוע נראית חבורה מתקוטטת עם חבורה אחרת, ללא אבטחה שנראית באופק, ובסיום אדם חוטף "נוקאאוט". יש לציין שבסביבתם של המתקוטטים ידעו להעריך את המהלומות שהוחלפו, ואף דאגו להניח כיסאות את הבצד כשהקטטה נמשכה ולפנות לרבים מקום.

בזירה היו מאבקים קשים לא פחות

האירוע הוא האירוע השישי של ה-UFC במקסיקו סיטי והראשון בארבע וחצי השנים האחרונות. השתתפו בו שניים מאלופי UFC לשעבר ממסקסיקו: האלוף לשעבר במשקל זבוב ברנדון מורנו שפגש את ברנדון רויבל, ובנוסף, האלוף הזמני לשעבר במשקל נוצה, יאיר רודריגז, כיכב מול בריאן אורטגה באירוע המרכזי. לרוע המזל, אורטגה נפצע בכתפו דקות בתוך הקרב, והעניק לרודריגס ניצחון באנטיקליימקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי