את אמיתית? בעיצומו של המשבר של ערן זהבי, אשתו שי שברה את הרשת

play
ערן ושי זהבי | מסך, אינסטגרם
צפו: זהבי החמיץ פנדל, אך מילסון סידר למכבי ת"א ניצחון חשוב על באר שבע 02:57

בזמן שחלוץ מכבי תל אביב נקלע לתקופת יובש יוצאת דופן בסטנדרטים שלו, אשתו נראית בשיאה ומציגה גזרה פשוט לא הגיונית

(גודל טקסט)

בין אם תרצו להסכים עם זה או לא, ערן זהבי הוא אגדת כדורגל ישראלית. אחרי תחילת עונה מסחררת בה לא הפסיק להבקיע, הכוכב של מכבי תל אביב התחיל את 2024 בצורה לא טובה עם שני שערים בלבד. בצורת. אבל, ויש אבל גדול, בסוף הוא תמיד גורם לכולם לאכול את הכובע, ומוכיח שגיל הוא רק מספר. בגיל 36, הוא צריך לחזור ולהוכיח שכמו השחקן האהוב עליו כריסטיאנו רונאלדו, גם הוא בלתי נגמר.

בשיא שלה. שי זהבי | מסך, אינסטגרם

מי שתעזור לו במשימה בפן המנטלי היא החצי השני שלו, אשתו שי, שמגיעה לכל משחק בית עם הילדים שלהם ותומכת בבעלה. בינתיים, מיס זהבי שיתפה תמונה לוהטת במיוחד שיכולה לעזור לכדורגלן בהעלאת המורל. שי העלתה לסטורי תמונה מחדר הכושר והציגה גזרה חטובה ומושלמת שמוכיחה שאמהות הן הכי שוות שיש. מדוע? בגלל העובדה שהיא ילדה שלושה ילדים, ואין לכך זכר.  

אשת הכדורגלן בעלת מותג אופנת הספורט Ruze, ששומרת כבר שנים על אורח חיים בריא ומתחילה כל בוקר באימון, הציגה בטן עם ריבועים מעוררי קנאה. איך אומרים? תמונה אחת שווה אלף מילים, במקרה הזה תמונה אחת יכולה לעזור עם כמה שיותר שערים.

גם שי בדומה לבעלה מוכיחה שהתמדה ועבודה קשה בסוף משתלמים, גם בחדר הכושר וגם על כר הדשא. כבר ברביעי מכבי תל אביב תפגוש את יפו במסגרת גביע המדינה וזהבי יקווה לחזור לחייך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי