אחרי שקורל סימנוביץ' "דחתה את ההצעה", אחיה בזוגיות עם דוגמנית על

בספרד דווח כי סרג'י רוברטו סירב לעבור לסעודיה, בין היתר בשל העובדה שאשתו ישראלית. במקביל, האח שון סימנוביץ' החל לצאת עם אחת הנשים היפות בישראל

(גודל טקסט)

בצל הדיווח ב"מונדו דפורטיבו" לפיו סרג'י רוברטו דחה הצעה מסעודיה בשל סיבות אישיות בו הזכירו את העובדה שקורל סימנוביץ' ישראלית ו"לא תרגיש בנוח במדינה" כאחד השיקולים, בשורה משמחת מגיעה מגזרתה של משפחת סימנוביץ' בישראל. אחיה של קורל, שון סימנוביץ' (29), התחיל לצאת עם אחת הדוגמניות היפות בארץ הקודש, עומר נודלמן (26). 

רק חודשיים חלפו מאז ביטלה הדוגמנית את האירוסים שלה עם האקס, עידו ברניקר, וסיפרה שלא פחדה לעשות את הצעד הגדול שכלל בתוכו את ביטול החתונה. עכשיו, מסתבר שהיא כבר פנויה רגשית לאהבה חדשה, ונראה שהיא הגיעה בדמותו של אחיה של הנציגה שלנו בברצלונה. השניים כמובן עוקבים אחד אחרי השנייה ברשתות החברתיות, כולל כמובן האחות המפורסמת. 

על פי פרסום של "וואלה סלבס", השניים נמצאים בתחילתו של קשר רומנטי ובילו את סוף השבוע האחרון בחופשה בפריז, שם נצפו קרובים ומתנשקים. אחיה של קורל, למקרה שלא ידעתם, הוא לא רק הגיס של כוכב ברצלונה, אלא גם חבר קרוב שלו מאז שאחותו והוא התאהבו. שון הוא "דוד 'מושלם" כפי שמגדירה אותו קורל לילדיה קאיה ודילן, ועוסק בנדל"ן. נראה שהזוגיות עם הדוגמנית תתאים לו כמו כפפה ליד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי