הספורטאית שהפכה לכוכבת פורנו: "זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים"

אחרי שעשתה היסטוריה היא החליטה לנטוש את המכונית מסיבות כלכליות ("עמדתי בפני משבר כלכלי גדול, היום אני מרוויחה הון") ועכשיו היא חוזרת להתחרות: "מוכן לשלם הרבה בשביל לשבת לידך ברכב"

(גודל טקסט)

נהגת המירוצים הראשונה בעולם שנהגה על מכוניות מירוץ מסוג V8 היא רנה גרסי האוסטרלית בת ה-29. לפני ארבע שנים היא החליטה לנטוש את התחום המוטורי בטענה שהיא "לא הרוויחה כמעט כלום בשבע השנים בהן התחרתה", והפכה להיות כוכבת פורנו לוהטת.

"זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים. עמדתי לפני משבר כלכלי גדול, החלטתי לשנות כיוון בקריירה והיום אני מרוויחה הון", סיפרה הספורטאית לשעבר בריאיון בלעדי לתקשורת האנגלית.

חובבי הענף הפעילו עליה לחץ מתון ועל פי דיווח ב"'סא" היא חוזרת להתחרות, אחרי שנים בחוץ. כעת, היא מקווה להצליח לשלב בין שני העולמות גם כנהגת מירוצים וגם ככוכבת פורנו – שילוב מטורף עליו עוד לא שמענו בעבר.

"האם תרצה לסיבוב איתי?" שאלה את יותר מרבע מיליון העוקבים שלה על גבי סרטון שלה נכנסת לרכב הפורמולה. במקביל, נהגת המירוצים הכי סקסית בעולם מרוויחה קרוב ל-100 אלף יורו בחודש רק מחשבון האונליפאנס שלה. "אני נמצאת היום במצב כלכלי שאפילו לא יכולתי לחלום עליו ואני גם ממש נהנית", סיפרה כוכבת הפורנו החדשה בהתרגשות. 

העוקבים הנלהבים לא יודעים את נפשם מרוב אושר בעקבות הבשורה שהיא חוזרת להתחרות. "הייתי משלם הון כדי לשבת לצידך בזמן שאת נוהגת", "הספורטאית השווה בעולם חזרה למקום הטבעי שלה", "תודה רנה, עשית לנו את 2024", הן רק חלק משלל התגובות שקיבלה.

כשהחלה בקריירה הפרובוקטיבית שלה ונטשה את מסלול המירוץ, האגודה האוסטרלית הוציאה הודעה רשמית בה הודיעה על ניתוק הקשר מהנהגת: "גברת גרסי לא מתחרה ולא תתחרה יותר במסגרת הספורטיבית". כנראה שגם אותם היא הצליחה לשכנע אחרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי