ויתרה על הדוגמנות והתאסלמה: החיים החדשים של אשת הכדורגלן‎

זולאי פוגבה | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית הבוליביאנית בת ה-30 הכירה את בעלה כשהוא היה כוכב מנ'צסטר יונייטד, אך מהר מאוד הבינה שעליה לבצע שינויים גדולים בחייה אם ברצונה להישאר איתו, והמירה את דתה. לירון שרון עם הפרטים המלאים על אשת הכדורגלן הכי מדובר בעולם הכדורגל ביממה האחרונה

(גודל טקסט)

בחודש אוגוסט האחרון ביצע פול פוגבה בדיקת סמים אקראית לאחר משחקה של יובנטוס. תקופה קצרה לאחר מכן הוא נמצא חיובי לחומרים אסורים ועל כן הוחלט להעמידו לדין. היום (חמישי) הגיע גזר דינו- הצרפתי הורחק ממגרשי הכדורגל לארבע שנים, תקופה משמעותית מאוד בקריירה של שחקן כדורגל, בטח זאת של בן ה-30. 

אשתו, זולאי פוגבה, בחרה להגיב להחלטה הדרמטית. אשת הכדורגלן העלתה בפני 915 אלף העוקבים שלה באינסטגרם סטורי מהמיטה עם ספל עליו כתוב: "כל מה שאני צריכה היום זה הרבה קפה ועוד יותר מהדאוס", שזאת תפילה איסלמית שלטענתה תעזור לו במצב המסובך אליו נקלע בעלה. זולאי ופוגבה כבר שש שנים יחד, ובזמן הקצר הזה היא הספיקה להביא לעולם ביחד עם הכדורגלן שלושה בנים. 

הם הכירו כשהוא היה הכוכב של מנצ'סטר יונייטד, ולה קראו בכלל בשם הקודם שלה, מריה סאלרוס. ב-2018, הדוגמנית הבוליביאנית בת ה-30 ופוגבה נצפו חוגגים יחד במסיבות ומהר מאוד היא הבינה שאם היא רוצה להיות האישה שלו, היא צריכה לעשות מספר שינויים בחייה. אחד מהם היה להתאסלם ולוותר על עולם הדוגמנות והלבוש החשוף. עכשיו, כשהוא נמצא בתקופה הקשה ביותר שידע בקריירה, היא תצטרך להיות שם עבורו, לתמוך בו ולשמור כמה מיליונים בצד כדי לשמר את סגנון החיים הראוותני שלהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי