גרושתו של אלוף העולם מכרה את המדליה שלו: "אקבל מה שמגיע לי"

אשתו לשעבר של אקסקיאל פלאסיוס העמידה למכירה פומבית את חפציו של שחקן נבחרת ארגנטינה מהזכייה במונדיאל: "עושה את זה כדי לשלם על הדירה והוצאות הגירושים". עוד איימה: "יודעת דברים על הנבחרת שעוד לא סופרו"

(גודל טקסט)

בכל אלופת עולם תמיד יש את השחקן שלא מרבה לשחק, נדחק לקצה הספסל ובעיקר נמצא שם למלא את החלל הריק בסגל. אחד מהשחקנים האלה בנבחרת ארגנטינה במונדיאל 2022 היה אקסקיאל פלאסיוס, קשרה של באייר לברקוזן שרשם סך הכל 47 דקות בגביע העולם בקטאר. כמו כל שחקן בסגל האלביסלסטה, פלאסיוס קיבל את התואר "אלוף העולם" עם מדליית זהב ברגע שלא ישכח כל חייו, אך יש מי שרוצה לגרום לו לשכוח מכך.

ג'סיקה פריאס, מי שבדרך להיות גרושתו של פלאסיוס, החליטה במהלך מעורר מחלוקת למכור את כל חפציו היוקרתיים של הקשר הארגנטינאי מהזכייה בגביע העולם במכירה פומבית. "אני הולכת למכור את כל החולצות והמדליה שלו כדי לשלם על הדירה. אני מנסה לעבוד, אבל הייתי שם 'בשבילו' במשך ארבע שנים", כתבה פריאס ברשתות החברתיות כשהסבירה את מעשייה.

אקסקיאל פלאסיוס נבחרת ארגנטינה
נקמה קרה. פלאסיוס | אימג'בנק GettyImages

השניים שהכירו ב-2018, התחתנו ב-2021 ובמהלך החודשים האחרונים נמצאים בתהליך של גירושים שגרם לה למכור את חפציו בעלי הערך כדי "להישאר בדירה, לשלם הוצאות ולהפיק הכנסה כדי לשלם את הוצאות הגירושים".

"הוא אמר לי שהוא לא מתכוון לסיים לשלם על הדירה, כי הוא לא יודע אם היא תישאר שלו. אני מבקשת מה ששייך לי, מה שעשינו ביחד. חתמנו על הסכם הגירושים ביחד ואני אקבל מה שמגיע לי. אני לא אוותר על כך".

אקסקיאל פלאסיוס לצד אנסו פרננדס נבחרת ארגנטינה
"אני אקבל מה שמגיע לי ממנו". פלאסיוס ופרננדס | אימג'בנק GettyImages

עוד גרושתו העתידית של פלאסיוס הוסיפה ואיימה: "נוח לו שאני שותקת. יש דברים שאני יודעת על הנבחרת הארגנטינאית שעדיין לא סופרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי