אשת הכוכב בסעודיה מיררה בבכי: "אלה בגדים שלעולם לא אלבש פה"

play
מתגעגעת למנצ'סטר ולבגדים החושפניים. וורד | צילום מסך, "נשואה למשחק"
צפו: כריסטיאנו רונאלדו כבש אחרי טעות קשה של אקס מכבי חיפה 02:03

אין לה חברים, מתלבשת בצניעות, בלי מסיבות ואלכוהות, והמשפחה רחוקה. בזמן שבן זוגה מרוויח מיליוני ליש"ט בשנה, אשתו מתוסכלת בבית ונחשפת

(גודל טקסט)

מאז שעשרות כדורגלנים בכירים עברו לשחק בליגה בערב הסעודית, התפרסמו לא מעט סיפורים על בנות הזוג שלהם והקשיים שהן עוברות, עם המעבר לתרבות שונה ורחוקה, במדינה מוסלמית, שאוסרת אלכוהול ומחייבת צניעות בפומבי. אחת מהן היא בת הזוג של ריאד מחרז, טיילור וורד, שגם חייה התהפכו.

מחרז החליף קריירה של תשע שנים באנגליה במדי לסטר סיטי ומנצ'סטר סיטי עבור העושר של ליגת המקצוענים הסעודית בקיץ האחרון – כשחתם על חוזה של 750,000 ליש"ט לשבוע עם אל-אהלי.

טיילר וורד, בת הזוג של מחרז
וורד בימים אחרים | עיבוד תמונה, אינסטגרם

בינתיים טיילור אשתו השתתפה בסדרת הריאליטי "נשואה למשחק" של אמזון פריים, כשהיא מתועדת איך החליפה את ביתה במנצ'סטר לטובת המזרח התיכון, מותירה מאחור את משפחתה, חבריה ואת חיי היומיום הרגילים שלה.

ההסתגלות של טיילור להבדלים התרבותיים בין בריטניה וסעודיה סוכמו בצורה מושלמת במדינה נטולת האלכוהול, כשהיא אומרת "בואי נרים כוס דיאט קולה לכבוד זה", כשהיא מדברת על חגיגת חתונה.

בת ה-26 נאלצה גם להשאיר מאחור את הבגדים החושפניים מהמלתחה שלה בניסיון להתאים את עצמה לתרבות החדשה שלה. כשעברה על המלתחה שלה, וורד אמרה: "אה, יש כאן את התלבושות הסעודיות שלי. זה מאוד סעודי. ארוך, מתאים, את לא בולטת, מתערבבת בקהל. השיער הבלונדיני קצת חושף שאני לא מסעודיה אבל את יכולה לנסות כמיטב יכולתך.

טיילר וורד, בת הזוג של מחרס בערב הסעודית
בגד שהיא לא לבשה במנצ'סטר | צילום מסך, אינסטגרם
טיילר וורד, בת הזוג של מחרז
מתגעגעת למנצ'סטר ולבגדים החושפניים. וורד | צילום מסך, "נשואה למשחק"

"כולם היו כל כך נחמדים עד כה, אז אני רק רוצה לוודא שנכבד אותם בחזרה. התרבות כל כך שונה אז אני חושבת שחשוב שתקדישו זמן ללמוד ולכבד".

למרות ששיבחה את קבלת הפנים החמה שלה, טיילור הודתה שהיא בודדה ואמרה: "במנצ'סטר סיטי היה לנו בוקס באצטדיון, ריאד תמיד הביא כמה חברים ואני הייתי מביאה גם את החברים שלי, כמובן את הילדים ואת מי שעוד. המשפחה שלי, בכל פעם שהם היו בבית הם היו מגיעים.

"עדיף שאתרגל לזה כי אין לי פה חברים. כל החברים שלי הם מבית הספר היסודי וחברי תיכון. לא ממש נאלצתי להכיר חברים חדשים מאז, זה מטורף. זו מחשבה מטורפת שאני אצטרך להתחיל לנסות להכיר חברים חדשים.

"אמרתי לריאד מההתחלה שהדבר שהכי מפחיד אותי זה שהוא יעבור לחו"ל. תמיד גרתי במנצ'סטר, מעולם לא נאלצתי להתרחק, אבל הפחד הכי גדול שלי הוא לעבור לארץ חדשה, להכיר חברים חדשים ולהיות רחוק מהמשפחה שלי.

"מעולם לא הייתי כל כך רחוקה מאחותי לפני כן. מעולם לא נאלצתי להתרחק ועדיין לנהל עסק", אמרה לפני שפרצה בבכי בזמן שדיברה עם אחותה, דרבי, "אם מישהו היה אומר לי לפני חמש שנים שאני אעבור לסעודיה עם בעל וילד, לא הייתי מאמינה להם. הייתי חושב שהם מדברים על האדם הלא נכון. מעולם לא דמיינתי את חיי בשום מקום מלבד מנצ'סטר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי