עם חולצה פתוחה לגמרי: זוגתו של כוכב מכבי תל אביב המיסה את הרשת

play
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם
צפו: מכבי ת"א כבשה 9 שערים, אך "רק" 4 מהם אושרו. ערן זהבי כבש ובישל 03:18

לאחר שחתמה בסוכנות הדוגמנות של ירדן דדון, נועה בן חמו נמצאת בתחילתו של עידן חדש והתוצאות מהפנטות. לירון שרון על הדוגמנית המתחילה שצפויה להגיע רחוק

(גודל טקסט)

לאחרונה סיפרנו לכם על הלוק החדש של נועה בן חמו, בת הזוג של דור תורג'מן ממכבי תל אביב. היפייפיה שינתה את צבע שיערה והבהירה אותו עם גוונים תוצרת ידיו של מעצב השיער של נשות הכדורגלנים, אור אוחנה, שהיה אחראי על הצבע המושלם עבור הדרך החדשה בחייה של אשת הכדורגלן הצעירה. נועה בת ה-18 חתמה בסוכנות הדוגמנות של ירדן דדון, Gntx – ושיתפה את העוקבים בתחילתו של עידן חדש.

העלתה הילוך. נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

אשת הכדורגלן הצטלמה בסטודיו לצילום של שלומי אלדו והתמונות שיצאו ריסקו את המדור. נועה הלוהטת הציגה גזרה מושלמת כשהיא הצטלמה עם חולצה פתוחה והוכיחה לכולם שכישורי דוגמנות קיימים אצלה באופן טבעי. עם הגובה שלה והפנים המשורטטות, אין ספק שהקמפיינים יחלו לזרום אליה מהר מאוד. בסיומו של יום הצילום בחסות סוכנות הדוגמנות שלה, שיתפה נועה תמונה בביקיני עם הכלב שלה והכדורגלן שלה היה הראשון לפרגן: "אהבה שלי", הגיב לה על הפוסט שגרם לנו להתגעגע לקיץ.

נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

נועה הייתה אמורה להתגייס בחודש דצמבר האחרון, אך מי שעוקב אחריה יודע שהיא איבדה את בן הדוד שלה, עילי כהן זכרו לברכה, שנפל בעזה בעת הגנה על המדינה וגם את סבא שלה, זמן קצר לאחר מכן. בעקבות האירועים הקשים, דחתה את הגיוס לחודש מרץ הקרוב אז תתגייס בשעה טובה לחיל האוויר, ככה שאוטוטו היא גם תספק לעוקבים תמונות במדים ותוכיח שלחיל האוויר יש את החיילות הכי יפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי