שוברת שיאים סדרתית: זוגתו של הכדורגלן המוכר הצטלמה בעירום מלא‎

play
היא בשלה. ג'סיקה | Cesc Maymo / Contributor
"מאמינה שמכבי חיפה תזכה באליפות וגביע, לא כל הצעה מחו"ל תגרום לעזוב" 17:33

ממשיכה לשבור את הרשת ולהמם את העוקבים, הפעם עם תיעוד יוצא דופן גם בסטנדרטים שלה. ואיך הגיב בן הזוג הבלם?

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על החצי השני של מרק ברטרה, שמצליחה פעם אחר פעם להטריף מיליוני מעריצים ועוקבים אדוקים ברשתות החברתיות עם איך שהיא נראית? לא יודעים איך, אבל היא מצליחה להתעלות על עצמה שוב ושוב. ג'סיקה גואיצ'ה, זוגתו של אקס ברצלונה, הגיעה לשבוע האופנה במילאנו לצפות בתצוגה של 'דיזל', החליפה בגדים ברכב והעלתה את התיעוד לרשתות החברתיות, במה שהפך לסרטון ויראלי, עד כאן אתם מעודכנים.

התמונה ששברה את הרשת | מסך, אינסטגרם

מה שקרה לאחר מכן, זה שהספרדייה הלוהטת בת ה-27 החליטה לעדכן את כמעט שני מיליון העוקבים שלה, בכל הדברים שעשתה במהלך השהות שלה באיטליה, מה שכלל כמובן עירום והרבה. ג'סיקה שיתפה אלבום תמונות מהתצוגה ועוד "מה שקרה מאחורי הקלעים", כאשר בין התמונות, הייתה אחת שהיממה את העוקבים. הפצצה הבלונדינית עומדת במרכזו של סט צילומים כשהיא ניצבת מול הצלם עירומה כביום היוולדה.

עוד לא ברור למה היא הצטלמה ומתי נזכה לראות את התוצר הסופי, אבל הדוגמנית העסוקה תועדה מהצד בעירום מלא ורק בחשבון האינסטגרם שלה צינזרה את הפטמות. כמובן שהתמונה גרמה לסערה בספרד והיא מככבת בכל מדורי הרכילות. "האישה שהכי קל לאהוב בספרד" הייתה הכותרת שהקדישו לה ב"מונדו דיפורטיבו". לשמחתו של הכדורגלן, היא שלו, והוא ממשיך לפרגן לה ולהזכיר את זה לעולם: "האישה היפה בתבל והיא שלי", הגיב ברטרה על התמונות ששיתפה זוגתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי