ליאור רפאלוב צריך לחשוש? הרעיון של אשתו גל רפאלוב שבר את הרשת

play ליאור וגל רפאלוב
ליאור וגל רפאלוב | מסך, אינסטגרם
"מחוץ לקווים": ריאיון עם גל רפאלוב 03:51

אשתו של כוכב מכבי חיפה המליצה לעוקבות על אפליקציית מעקב לילדים - ולאחר הודעות רבות שקיבלה היא התלוצצה ותייגה גם אותו

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי חיפה כואבת את הורדת הנקודה ומתכוננת לפיורנטינה בבודפשט ביום חמישי במסגרת שמינית גמר הקונפרנס ליג, בשורות האלופה יבדקו את כשירותו של הקפטן ליאור רפאלוב בעקבות החבלה שספג ברגלו. במועדון רוצים לשמור על הכוכב לקראת משחק החוץ נגד מכבי בני ריינה ביום ראשון, וּמסתבר שגם אשתו גל רפאלוב, מצאה דרך מקורית "לשמור" עליו מהצד שלה.

אשת הכדורגלן הפצצה מגדילה את קהל העוקבים שלה באופן עקבי מאז שחזרה לישראל, ושיתפה את העוקבות שלה בהמלצה שנראתה לה חשובה מאוד. גל שיתפה את האפליקציה Find my kids אל מול 37 אלף העוקבים שלה באינסטגרם והסבירה עד כמה היא קריטית: "אפליקציה נחוצה לכל הורה, מעקב אחרי הילדים שלנו. אפשר לראות בדיוק איפה הם נמצאים על המפה בתזוזה או לא – והם יכולים גם לשלוח אות מצוקה חס ושלום, אז לדעתי האישית נחוץ מאוד".

לאחר מכן, גל שקיבלה מטר של הודעות מהעוקבות הנלהבות, כתבה: "כמות ההודעות שקיבלתי שהאפליקציה גאונית לילדים והן גם הולכות להתקין את זה לבעל ולעקוב. זרקתן פה רעיון", כתבה ותייגה אשת הכדורגלן את בעלה והוסיפה אייקונים קורצים וצוחקים. כמובן שהיא התלוצצה, אבל היו כבר כאלו שהודו לה וכתבו "את גילית לי עולם. בא לי לשים אצל בעלי רק לצורך בדיקה אם המוצר עובד". אחלה טיפ של גברת רפאלוב, המדור רץ להתקין לבעלו, שיהיה במעקב, תמיד טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי