העוקבים נמסים ממנה: זוגתו של אקס בית"ר ירושלים שברה את הרשת

play
ארבל הורוביץ' | מסך, אינסטגרם
"מאמינה שמכבי חיפה תזכה באליפות וגביע, לא כל הצעה מחו"ל תגרום לעזוב" 17:33

בת הזוג של הכדורגלן העלתה לאינסטגרם תמונות בבגד ים וזכתה למחמאה אחת שאולי אפשר היה לוותר עליה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לפני כשנה, אחרי שמכבי נתניה ניצחה את הפועל באר שבע בפנדלים וזכתה בגביע הטוטו, סיפרנו לכם לראשונה על בת הזוג הלוהטת של אמיר ברקוביץ', ארבל הורוביץ'. מאז, הוא הספיק לעבור לבית"ר ירושלים ולהפועל חדרה, איתה הוא ינסה לרשום ניצחון חשוב בשבת מול בני סכנין.

לאורך כל התקופה הזאת, בת הזוג שלו נמצאת לצידו, תומכת ומאמינה בו. כבר חמש שנים שהם יחד, הוא מחכה להתפוצץ על כר הדשא, והיא סטודנטית למשפטים שייתכן ונראית לכם מוכרת. אשת הכדורגלן הצעירה השתתפה בעבר בתוכנית המצליחה של ערוץ הילדים 'הבנים על הבנות' וכיום מדגמנת ומיוצגת ע"י הסוכן של נועה קירל ואחד הוותיקים בישראל, רוברטו בן שושן. כשהיא לא עושה את כל זה, ארבל מקבלת פירגונים מהעוקבים על היופי שלה.

לאחרונה שבה מחופשה משפחתית בפיליפינים, ממננ שיתפה מספר תמונות בביקיני שהציגו את הגזרה המדהימה שלה. מבין המתמוגגים, אחד העוקבים כתב לה: "ראש מערך הרקטות של הג'יהאד האיסלמי". כמובן שהכוונה הייתה לכך שהיא פצצת על, אך בימים של מלחמה, אולי כדאי לבחור מחמאה שלא כוללת את הטילים של אויבנו. כך או כך, כל המחמאות מגיעות לארבל בת ה-22 שמוכיחה פעם נוספת שאין יפות כמו הישראליות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי