בוערת: קורל סימנוביץ' הטריפה את צרפת, ועשתה רעש גם בפולין

play
קורל סימנוביץ' |
"מאמינה שמכבי חיפה תזכה באליפות וגביע, לא כל הצעה מחו"ל תגרום לעזוב" 17:33

אשתו של סרג'י רוברטו כיכבה בתצוגה של מעצב העל לואי ויטון, זכתה לכותרת מחמיאה ונצצה גם באינסטגרם של אשתו של רוברט לבנדובסקי

(גודל טקסט)

הנציגה שלנו בברצלונה, קורל סימנוביץ', לא יורדת מהכותרות. אחרי הביקור בארץ הקודש, עכשיו הדוגמנית הישראלית כובשת את צרפת. אשתו של סרג'י רוברטו פקדה את פריז במסגרת שבוע האופנה ורגע אחרי שנפגשה להשלים פערים עם בר רפאלי, אחותו של האקס המיתולוגי שלה בתצוגה של סטלה מקארטני, קורל בלטה במיוחד בתצוגה של מעצב העל לואי ויטון.

קורל סימנוביץ' עם אנה לבנדובסקה, אשתו של רוברט | מסך, אינסטגרם
קורל סימנוביץ' עם אנה לבנדובסקה, אשתו של רוברט | מסך, אינסטגרם

התמונות עם הלוק המרסק שלה זכו לככב בכותרות בצרפת: "סימנוביץ' שורפת את כולן", כך כתבו בתקשורת המקומית על גבי התמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שחוזר לצבור עוקבים, כל הדרך למיליון. החצי השני שלה לא הצליח להישאר אדיש ללוק של אשתו בת ה-32. "יפה שלי", כתב לה בעברית וגם החברה החדשה של אחיה, הדוגמנית עומר נודלמן, התמוגגה מהיופי של קורל. מסקנה: גברת סימנוביץ'-רוברטו לוהטת.

קורל לא שכחה לשתף תמונה עם חברתה הקרובה ליציע הכבוד, אנה לבנדובסקי, שחלקה איתה את החוויות מהתצוגה של ויטון. גם אשתו של רוברט לבנדובסקי, כוכב ברצלונה, שיתפה בחשבון הפופולרי שלה תמונה עם אשת הכדורגלן הישראלית שזכתה לתנועה וחשיפה נכבדת. איזה כיף שקורל ממשיכה לעשות לנו כבוד, בכל מקום שהיא נמצאת. שאפו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי