התחתנה עם מאמן העל שמבוגר ממנה ב-17 שנה: "מוכנה להיות אשתו תמיד"

קרלה פריירה | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית הארגנטינאית הקימה משפחה לתפארת ביחד עם המאמן המפורסם, ולמרות פער הגילאים הגדול בין השניים לא פוסלת להרחיב את הקן המשפחתי. אז איך זה להיות 'אשתו של'? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

קרלה פריירה ודייגו סימאונה הקימו משפחה לתפארת ביחד. הדוגמנית הארגנטינאית בת ה- 36 ומאמן אתלטיקו מדריד בן ה- 53, התחתנו ב-2019 והקימו משפחה עם שתי בנותיהם, ולנטינה ופרנצ'סקה, כשלצד זה הדוגמנית גדלה גם מבחינה מקצועית- יש לה קריירה משגשגת בתחום הנדל"ן, היא עובדת במחלקת הנוער של אתלטיקו וכמובן, כוכבת רשת עם קהל של קרוב ל-300 אלף איש באינסטגרם. 

אשת המאמן מוזמנת לאירועים חשובים מדי שבוע, ולפני יומיים נתנה ראיון קצר למגזין 'דיז מינוטוס' שם סיפרה איך זה לחיות לצידו של המאמן המפורסם: "הוא סופר מאוזן, הוא אדם שקל מאוד לחיות איתו", אמרה קרלה. בנוסף, היא שיתפה איך זה להיות "אשתו של" מנקודת המבט שלה: "זה טוב להיות 'האישה של' כי אני מרגישה את זה באהבה שלנו, ולצד זה אני גם התפתחתי, והשתפרתי. ואני מוכנה להיות אשתו של דייגו תמיד", אמרה בגאווה. 

לאור פער הגילאים ביניהם של 17 שנה, קרלה הודתה שלמרות שהיא אמא לשתי בנות, זה לא תלוש מבחינתה להרחיב את הקן המשפחתי: "הזמן יגיד", אמרה באותו הראיון מבלי לסגור את הדלת לאפשרות לאח או לאחות קטנים. אחרי בעלה אמנם עוקבים כמעט 2 מיליון איש, אבל הוא לא פעיל בכלל ואם תרצו לראות את הצד האישי שלו מחוץ לקווים, אין ספק שכדאי לכם לעקוב אחרי אשתו היפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי