צעירה ממנו ב-24 שנה: הכירו את זוגתו החדשה של הפנומן הברזילאי 

מריה ג'יאוסיאן סנטוס | צילום: terrabrasilnoticias

אחד הסקוררים הגדולים אי פעם נצפה בחוף של ריו דה ז'ניירו צמוד לאישה הצעירה ממנו ביותר משני עשורים, ובתקשורת המקומית מקווים שזה לא ייגמר בבגידה כמו במערכת היחסים הקודמת של הכוכב

(גודל טקסט)

רומאריו נחשב לאחד החלוצים הגדולים בכל הזמנים עם 772 שערים לאורך הקריירה – נתון שמציב אותו במקום השלישי בהיסטוריה בכיבוש שערים, וכעת הוא גם חובק בת זוג לוהטת במיוחד הצעירה ממנו ב-24 שנים. כוכב העבר הברזילאי נצפה בסוף השבוע האחרון מבלה עם ברונטית סקסית בחוף של ריו דה ז'ניירו, מה שמוכיח שהוא יוצא רק עם כאלו שצעירות ממנו לפחות בשני עשורים. 

מריה ג'יאוסיאן סנטוס | צילום: terrabrasilnoticias
רומאריו עם מריה ג'יאוסיאן סנטוס | צילום: terrabrasilnoticias

לראייה, בחודש פברואר לפני שנתיים, בן ה-58 חשף כי הוא יוצא עם משפיענית הרשת המפורסמת בארצו, מרסל סאולין (31) כשהעלה תמונה משותפת כשהם מחובקים באמצע פסטיבל ראפ גדול לעיניהם של מיליוני העוקבים שלו באינסטגרם. הזוגיות הקודמת שלו החזיקה שנה וחצי ועכשיו מסתמן שהוא צמוד חזק למי שבילתה איתו בחוף הים ועונה לשם מריה ג'יאוסיאן סנטוס, מפיקת אירועים בת 34.

בתקשורת בברזיל מדווחים שכבר חודשיים שהם לא נפרדים אחד מהשנייה, אחרי שהכירו בבר בריו, העיר בה מתגוררת מריה לשם עברה מצפון ברזיל. "מקווים שהפעם הוא לא יבגוד", כתבו ב'סאן', מאחר והזוגיות הקודמת שלו התפרקה לפי השמועות לאחר שגילתה סאולין שרומאריו בגד בה. ובכל זאת, לאחר הפרידה אמרה האקסית שהיא ורומאריו נפרדו בגלל "שלחיים שלנו יש קצב שונה ופרוייקטים שונים" והנה הוא כבר הספיק למצוא לעצמו אהבה חדשה בחיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי