היה שמח: איפה חגגו ערן זהבי ועומר אדם?

כוכבי מכבי תל אביב, אשתי שי והזמר המפורסם בילו בהופעה המושקעת של אושר כהן בהיכל מנורה מבטחים. ומי הקבוצה בליגת העל שכל השחקנים שלה נכחו גם הם במקום ונהנו מתא פרטי?

(גודל טקסט)

הזמר אושר כהן הופיע אתמול בפני עשרת אלפים אנשים בהיכל מנורה מבטחים, בערב מרגש וּמושקע במיוחד שקרא להחזיר את 133 החטופים שלנו מעזה. בקהל, בין המעריצים השרופים, היו הרבה שמות מליגת העל. בין השאר איתרנו את עידן ורד, איתי שכטר, אבי ריקן, שובל גוזלן, ניב זריהן ויחד איתם כל שחקני הפועל פתח תקווה והנשים שחגגו בתא פרטי משלהם.

ערן זהבי עם עומר אדם | מסך, אינסטגרם
ערן זהבי, שי זהבי | מסך, אינסטגרם

גם ערן ושי זהבי צפו בכהן שר וּמסלסל לצידו של זמר אחר מוכר בישראל, עומר אדם. כפי שאתם כולכם יודעים, אם שחקני כדורגל הם היו צריכים לבחור קריירה חלופית שלא קשורה לכדור, לשיר זה ללא ספק היה החלום שלהם. תשאלו את ורד ושכטר, שנתנו ביצוע מרשים שכיכב באינסטגרם הודות למאי ורד, שתיעדה את הרגע. 

ורד, שכטר, גוזלן, זריהן | מסך, אינסטגרם

לאחר החגיגה בהיכל, המלאבסים פקדו את מועדון ה'גואט' ברוטשילד, שם בילו עד השעות הקטנות של הלילה.

החבורה העליזה של בני לם תמשיך להיאבק על ההישארות בליגה ולמשחק הקרוב מול הפועל ירושלים בשבת, יגיעו השחקנים עם אנרגיות טובות אחרי הבילוי המגבש שלהם אמש. תשאלו את רובי קין, שהעניק לאחרונה ארבעה ימי חופש לחנכיו, לפעמים ניתוק זה כל מה שכדורגלן צריך. 

תהיו בטוחים שהיה שמח | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי