חמישה חודשים אחרי הבגידה והפרידה: זוגתו של הכדורגלן המפורסם בהיריון

סופיה קלזטי | צילום: אינסטגרם

זמן קצר לאחר ששחקן העבר תפס אותה בוגדת בו על חם, הודיעו השניים ברשתות החברתיות כי הם מצפים לתינוקת משותפת. מה יהיה הפרק הבא בטלנובלה?

(גודל טקסט)

הלוואי והיינו שומעים בשורות טובות בתדירות גבוהה כמו שאנחנו שומעים על הדרמות בחייהם של הארגנטינאים. זה ממש לא סוד ששחקני כדורגל מדרום אמריקה (להוציא את מסי) חיים בטלנובלה מתמשכת, ואם כבר התעייפתם מוונדה ומאורו איקרדי, עכשיו תורו של סרחיו אגוארו. "קון" חשף בפני 31 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם שהוא ובת הזוג שלו, הדוגמנית סופיה קלזטי, מצפים לתינוקת. "איזו התרגשות אדירה! מחכים לך בת קטנה שלנו", כתב כדורגלן העבר בן ה35.

מה הבעיה בסיפור אתם שואלים? רק נזכיר שבחודש ספטמבר האחרון סיפרנו לכם שהשניים בכלל נפרדו אחרי שאגוארו תפס את בת הזוג שלו בוגדת בו על חם! ב"דיילי סטאר" הבריטי חשפו שהסיבה לפרידה הייתה בעקבות כך שאשת הכדורגלן נתפסה על חם בוגדת בכוכבה לשעבר של נבחרת ארגנטינה כשסרטון וידאו שהפך ויראלי ברשתות החברתיות בו היא מצולמת מתנשקת עם גבר אחר נחשף ועשה לה צרות. בארגנטינה טענו שזו הייתה הסיבה שגרמה לאגוארו ללב שבור ובהתאם, להיפרד מבת הזוג שכל כך אהב. 

היא הכחישה, ואמרה בראיון אצל העיתונאי אנחל דה בריטו לו אמרה: "יצאתי עם חברים לרקוד ונהנינו מאוד, לא היה שום דבר מעבר לזה, בטח לא נשיקה". לאגוארו לקח בסך הכל חודשיים להשתכנע, ובסוף חודש נובמבר חזר אליה והיא מיהרה לפרסם זאת ברשתות החברתיות. סופיה החליטה שהיא לא מבזבזת זמן נוסף, ואחרי 4 וחצי שנות זוגיות ורגע לפני שהיא חוגגת יום הולדת 28, היא החליטה שזה הזמן להרחיב את התא המשפחתי. סלח ושכח? נמשיך לעדכן בפרק הבא של הטלנובלה הארגנטינאית הבלתי פוסקת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי